22 Novembrī, Piektdiena
Izklaide :

2013. gada labākie izjokošanu video: Top 15

  • Facebook
  • Izdrukāt
  • Sazināties
  • Saites

Izklaide » Dažādi (I)

Palielināt Samazināt 30 Dec 2013 , 13:59

2013. gada labākie izjokošanu video: Top 15

Ik gadu tīmekļa vietnē Youtube tiek publicēts vesels lērums videoklipu, un dažiem no tiem izdodas iemantot milzīgu popularitāti visā pasaulē. Krievijas izklaides portāls HoroFun izveidojis topu, kurā apkopoti piecpadsmit 2013. gada trakākie un smieklīgākie izjokošanas klipiņi.

Kā cilvēki reaģē uz telekinēzi kafejnīcā



Šķiet, ka katrs no mums vismaz reizi mūžā ir domājis par to, kā mainītos dzīve, ja cilvēkiem būtu piešķirtas telekinētiskās spējas un mēs ar domu spēku varētu pārvietot priekšmetus.

Kādas Ņujorkas kafejnīcas apmeklētājiem bija iespējams pašiem savām acīm novērtēt, kā tas viss varētu izskatīties dzīvē. Lieki teikt, ka lielākā daļa ļaužu bija pārbiedēti gandrīz līdz nāvei, bet filmai Kerija pēc Stīvena Kinga tāda paša nosaukuma darba motīviem video nodrošināja lielisku reklāmu.

'LG' televizora reklāmā cilvēki krīt panikā un bēg



Sadzīves tehnikas ražotājs LG šogad bija parūpējies par īpaši oriģinālu reklāmas rullīti savam jaunākajam produktam Ultra HD TV. Šis televizors ir tik moderns, un attēls tajā tik reālistisks, ka tas atgādina logu. Videoklipā iemūžinātas cilvēku rekcijas, pa "logu" ieraugot, ka pilsētai tuvojas meteorīts.

Negaidīti pārsteigumi un dāvanas lidostā



Lidsabiedrība WestJet 2013. gada decembra sākumā tīmekļa vietnē Youtube publicēja unikālu video, kurš nepilna mēneša laikā ieguvis vairāk nekā 33 miljonus skatījumu. Tajā iemūžināti kadri, kuros redzami pārsteigti cilvēki, kurus aviokompānija negaidīti apdāvinājusi ar dažādām veltēm. 

Asiņojoša galva bāra tualetes spogulī



Vairākus miljonus skatījumu videokrātuvē Youtube izdevies iemantot arī klipam ar nosaukumu PubLooShocker, kurā iemūžinātas cilvēku reakcijas, ieraugot visai baismīgu skatu - asiņojošu galvu.

'Heineken' izjoko ļaudis darba intervijas laikā



Arī alus ražotājs Heineken, kurš jau vairākkārt "paspīdējis" ar oriģinālām un pārsteidzošām reklāmām, 2013. gadā izveidoja reklāmas rullīti, kurā iemūžināja reālus cilvēkus, kuri bija devušies uz darba interviju un, pašiem nezinot, kļuva par izjokošanas upuriem.

'Carlsberg' testē patiesas draudzības spēku



Savukārt alus ražotājs Carlsberg izveidoja eksperimentu, kurā vēlējās noskaidrot, vai patiesa un īsta draudzība tiešām eksistē. 

Kā cilvēki reaģē, ieraugot slepkavību



Visai lielu atsaucību un popularitāti izpelnījies vēl viens visai baiss un asinis stindzinošs video, kurā iemūžinātas cilvēku reakcijas, pašiem savām acīm ieraugot slepkavību procesā.

Vēlāk video autori paskaidrojuši, ka eksperiments noticis filmas Dead Man Down publicitātes kampaņas ietvaros, kā arī aicinājuši cilvēkus līdzīgā situācijā savus "gadžetus" izmantot palīgu izsaukšanai, nevis traģēdijas iemūžināšanai.

'LG' izjoko čurājošus vīriešus tualetē



Topā iekļuvusi vēl viena LG reklāma, kurā tualetes apmeklējums vairākiem vīriešiem izvērtās par veselu piedzīvojumu, kurš atmiņā paliks vēl ilgi.

'Nivea' testē cilvēku izturēšanos stresa situācijās



Savukārt kosmētikas zīmols Nivea ar slēptās kameras palīdzību sarīkojas "stresa testu", kura laikā pārbaudīja vairāku cilvēku reakcijas lidostā.

'Pepsi' sarīko vienu no trakākajiem testa braucienime pasaulē



Arī zīmols Pepsi 2013. gadā vēlējās pārbaudīt cilvēku pacietības mēru, izveidojot reklāmas rullīti, kurā iemūžināta auto tirgotāja reakcija, dodoties vienā no trakākajiem un dzīvībai bīstamākajiem testa braucieniem, kādu viņš jebkad piedzīvojis. 

'Heineken' aicina cilvēkus būt spontāniem



Alus ražotājam Heineken 2013. gads bijis radošs un idejām pārbagāts - topā iekļuvusi vēl viena zīmola reklāma, kurā neiztrūkst spriedzes un asu izjūtu.

'Samsung' sarīko blenšanas konkursu






Zīmols Samsung, lai piesaistītu ļaužu uzmanību, Vācijā sarīkoja īpašu blenšanas konkursu, kurā bija iespējams laimēt šiku viedtālruni. Protams, ka tas viss tika arī iemūžināts ar slēptās kameras palīdzību.

Bezmaksas 'fotošops' autobusa pieturā






2013. gadā par vienu no oriģinālākajām reklāmām jau nodēvēta "dzīvā fotošopēšana" jeb PhotoShop Live, kuras ietvaros autobusa pieturā esošie cilvēki ar slēpto kameru palīdzību tika iemūžināti, bet vēlāk uz elektroniskajiem reklāmas plakātiem pārveidoti un "uzlaboti" visu acu priekšā.

Arī 'Coca-Cola' izjoko ļaudis uz ielas






Savukārt zīmols Coca-Cola mēģināja noskaidrot, vai cilvēki pēc garšas spēj atšķirt parasto kolu no Cola Zero. Šoreiz pētījumā tika izmantoti cilvēki, kuri paši nemaz nezināja, ka kļuvuši par eksperimenta upuriem.

'Heineken' pārsteidz ļaudis lidostā









IESKATIES!

Materiāls publicēts sadarbībā ar vietni

Ievietots : 30 Decembrī 2013

Skatīts : 1779 reizes

Avots : http://www.delfi.lv/izklaide/divaina-pasaule/sensacijas/2013-gada-labakie-izjokosanu-video-top-15.d?id=43994842

Birkas : smieklīgākie, izjokošanas, YouTube, videoklipu

(1 Balss)
"Ziņu Spice" rekomendē
Komentāru pagaidām nav. Esi pirmais !
{display:none;}
Ziņu Spice neatbild par rakstiem pievienotajām lasītāju atsauksmēm, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Ziņu Spice patur tiesības liegt rakstu komentēšanas iespēju, kā arī dzēst neatbilstošos komentārus.
Komentāru noformēšana

Afektā izpaužas nevis cilvēks, bet afekts.
-- Nīcše

Ginesa rekords? Iespējams, tālākie vārti futbola vēsturē

  • Visi aktuālie video
  • 22 Novembrī vēsturē

    Vai jūtaties droši par savu darbavietu?
    Atbildes: 57

    Turpinās cīņa ar un par pieminekļiem. Andreja Upīša pieminekļa liktenis šobrīd Rīgas domes rokās: to – pēc mākslinieka Ivara Drulles priekšlikuma – gatavojas pārzāģēt pa vertikāli. Nu tad – pārzāģēs vai nepārzāģēs? Šodien par to un citiem pieminekļiem runājam ar arhitektu Jāni Dripi un mākslas vēsturnieku Ojāru Spārīti.

    01 Novembrī 2024
    Elita Veidemane

    Eiduka prestižajā 'Tour de Ski' sasniedz karjeras labāko rezultātu slēpojumā klasiskajā stilā

    Наша команда искусных исполнителей приготовлена выдвинуть вам передовые системы утепления, которые не только гарантируют долговечную протекцию от холодильности, но и подарят вашему жилищу стильный вид.
    Мы эксплуатируем с современными строительными материалами, заверяя постоянный срок службы службы и превосходные решения. Изоляция наружных стен – это не только сокращение расходов на подогреве, но и ухаживание о окружающей природе. Экологичные инновации, каковые мы внедряем, способствуют не только личному, но и поддержанию природных ресурсов.
    Самое основное: <a href=https://ppu-prof.ru/>Утепление фасада дома снаружи цена</a> у нас стартует всего от 1250 рублей за м²! Это доступное решение, которое превратит ваш домик в истинный приятный корнер с минимальными затратами.
    Наши достижения – это не только изоляция, это образование пространства, в где каждый член символизирует ваш личный образ действия. Мы берем во внимание все твои потребности, чтобы преобразить ваш дом еще более дружелюбным и привлекательным.
    Подробнее на <a href=https://ppu-prof.ru/>ppu-prof.ru</a>
    Не откладывайте заботу о своем квартире на потом! Обращайтесь к экспертам, и мы сделаем ваш обиталище не только теплым, но и стильным. Заинтересовались? Подробнее о наших работах вы можете узнать на нашем сайте. Добро пожаловать в мир гармонии и стандартов.

    Komentē    ppu-prof_ea
    18 Janvārī 2024, 11:58
    Ārstniecības augi Latvijā | Пик известий | Tiek izmantotas uCoz tehnoloģijas | Kinofilm@LV