Kāds cits uzņēmuma darbinieks laikrakstam «Telegraf» stāsta, ka savulaik šoferis pārcelts darbā uz garāžu – strādāt «uz bedres». Darbinieks paskaidro, ka šāda pārcelšana tāpat vien netiekot īstenota – visbiežāk tas notiek par alkohola lietošanu.
Savukārt «Rīgas satiksmes» pārvadājumu daļas priekšniece Līga Bērziņa apgalvo – ja būtu bijis citādi, šoferis reisā nemaz nebūtu laists. Viņš arī sestdien izgājis pārbaudes, kas uzrādījušas, ka šoferis ir skaidrā. Arī videonovērošanas kameru ieraksti liecina, ka viņa uzvedība bijusi adekvāta. Arī paši pasažieri dienas laikā varēja dispečeriem ziņot par dīvainu šofera uzvedību, taču neviens ziņojums netika saņemts. Kas noticis sestdienas vakarā – tas joprojām nav skaidrs. Viņa pieļauj, ka šoferis alkoholu lietojis reisa laikā.
Šoferiem pārbaudes notiek pat vairākas reizes dienā – ja šoferim ir dalītais grafiks, proti, četras stundas no rīta un četras vakarā, viņam medicīniskā pārbaude jāiziet gan no rīta, gan arī pirms otrā reisa.
Turklāt pa pilsētu braukā trīs feldšeru mašīnas, kas jebkurā brīdī var pārbaudīt reisā esošu šoferi.
Kāds cits autobusa šoferis atklāj, ka reāli pūst trubiņā šoferi sākuši tikai pēc sestdienas traģiskā notikuma. Pirms tam ārsts tikai aprobežojies tikai ar apskati. Ārstiem, protams, jau ir pieredze un viņš uzreiz redz, kurš šoferis ir kādā stāvoklī.