22 Novembrī, Piektdiena
Ziņas :

Mediji apzināti nemin «Inbox.lv» halles nosaukumu

  • Facebook
  • Izdrukāt
  • Sazināties
  • Saites

Ziņas » Latvijā

Palielināt Samazināt 2 Mai 2010 , 09:03

Mediji apzināti nemin «Inbox.lv» halles nosaukumu

Nacionālais e-dienests «Inbox.lv» vērš uzmanību uz to, ka Latvijas mediji konsekventi nemin «Inbox.lv» ledus halles pilno nosaukumu. Atširībā no citām ledus hallēm, «Inbox.lv» halle ierasti tiek dēvēta par Piņķu ledus halli. «Inbox.lv» pieļauj, ka šāda žurnālistu rīcība skaidrojama ar mediju savstarpējas konkurenci un vienlaicīgi arī bijību pret «Inbox.lv».

SIA «Inbokss» valdes loceklis Andris Griķis atgādina, ka nacionālais e-dienests «Inbox.lv» līgumu par piecu gadu reklāmas sadarbību ar ledus halli noslēdza 2008. gada martā. Līgums paredz gan «Inbox.lv» vārda iekļaušanu ledus halles nosaukumā, gan citas reklāmas iespējas, tai skaitā vides reklāmas uz halles jumta.

«Žurnālisti konsekventi cenšas izvairīties no halles tagadējā nosaukuma pieminēšanas, aizstājot to ar tādiem apzīmējumiem kā Piņķu vai kādreizējā «Siemens» ledus halle,» norāda Andris Griķis. «Pat tad, ja sportisti un sacensību organizētāji savās intervijās un paziņojumos lieto «Inbox.lv» ledus halles pareizo nosaukumu, žurnālisti tik un tā to pārveido, lai izvairītos no «Inbox.lv» vārda pieminēšanas.»

Andris Griķis ir novērojis, ka atšķirībā no «Inbox.lv» ledus halles, piemēram «Volvo» un citas ledus halles medijos vienmēr parādās ar pilno nosaukumu. Tāpat bija arī tad, kad halle iepriekš saucās «Siemens» vārdā, jo tad mediji lietotaja pilno nosaukumu.

Šādu žurnālistu un mediju rīcību Andris Griķis skaidro ar mediju savstarpējo konkurenci, to dēvējot arī kā bijību pret «Inbox.lv». «Līdz ar pārmaiņām ekonomikā, izmaiņas ir skāruša arī interneta reklāmas tirgu, taču atšķirībā no daudzām reklāmas jomām, interneta reklāmas tirgus nevis stagnē vai sarūk, bet gan piedzīvo kvantitatīvu un kvalitatīvu attīstību. Īpaši strauji šobrīd attīstās lielie interneta mediji, jo ar to palīdzību iespējams uzrunāt arvien pieaugošu auditoriju,» skaidro Andris Griķis.

«Mediju reklāmas nodaļu klienti vēlas redzēt pēc iespējas lielāku reklāmas komunikācijas sasaisti ar pārdošanas rezultātiem, un to visefektīvāk nodrošina interneta reklāmas iespējas. Tāpat interneta reklāmas rezultāti klientam ir viegli un pārskatāmi analizējami un arī nomērāmi,» interneta reklāmas priekšrocības uzskaita Andris Griķis.

Andris Griķis ir pārliecināts, ka tāpat kā attīstītajās Eiropas valstīs, interneta reklāmas tirgus daļa jau drīzumā arī Latvijā pārsniegs līdzšinējā tirgus līdera - TV reklāmas tirgus daļu.

Andris Griķis uzskata, ka šāda apzināta halles nosaukuma ignorēšana var ietekmēt sponsoru piesaisti ne tikai šai, bet arī citām Latvijas ledus hallēm un sporta būvēm un tas, savukārt, var sadārdzināt sporta notikumu izmaksas Latvijā, jo daļu no halles izmaksām sedz tieši reklāmas ienākumi, un tas dod iespēju samazināt cenas to piedāvātajiem pakalpojumiem.

«Es nevaru pat iedomāties, ka attīstītajās Eiropas valstīs, kā arī ASV un Kanādā mediji varētu neminēt pareizu halles nosaukumu, to dažādi interpretējot. Gan mediji, gan arī žurnālisti tur cenšas būt vienādi atbildīgi par spēlēs noteikumu ievērošanu reklāmas biznesā,» uzskata Andris Griķis.

Neskatoties uz regulāro nosaukuma ignorēšanu Latvijas medijos, līdzšinējo sadarbību ar ledus halli «Inbox.lv» vērtē pozitīvi. «Ledus halle atrodas blakus Rīgas - Jūrmalas šosejai, tādēļ tās izgaismoto nosaukumu ikdienas pamana tūkstošiem autobraucēju. Tā ir ļoti efektīva vides reklāma, kas popularizē portālu. Šāda inciatīva arī norāda uz «Inbox.lv» briedumu un ilgtermiņa plāniem,» stāsta Andris Griķis.

Andris Griķis atgādina, ka sadarbība ar «Inbox.lv» ledus halli nav vienīgā ar sportu saistītā reklāmas aktivitāte, jo «Inbox.lv» bija 2008.gada Pekinas Olimpisko spēļu televīzijas translācijas sponsors. Tāpat Andris Griķis atgādina, ka 2009.gada aptaujā par mīlētāko Latvijas brendu, «Inbox.lv» ieguva trešo vietu, atpaliekot tikai no «Nokia» un «Google».

Par Nacionālo e-dienestu «Inbox.lv»
SIA «Inbokss» interneta portāls www.inbox.lv izveidots 1998.gadā. Šobrīd ar vairāk nekā pieciem miljoniem reģistrētu lietotāju tas ir lielākais interneta portāls Latvijā, kas piedāvā dažādus bezmaksas pakalpojumus. Apmeklētības ziņā pēc «TNS Latvia» un «Gemius» pētījumu datiem portāls ieņem pirmās vietas Latvijas interneta vietņu topā, unikālo lietotāju skaitam pārsniedzot 700 tūkstošus nedēļā un 800 tūkstošus mēnesī.

IESKATIES!

Materiāls publicēts sadarbībā ar vietni

Ievietots : 02 Maijā 2010

Skatīts : 3260 reizes

Avots : http://www.datuve.lv/raksts/3447/Mediji_apzinati_nemin_%C2%ABInbox.lv%C2%BB_halles_nosaukumu/

Birkas : ledus, žurnālisti, halle, inbox, Piņķi, inbox.lv, nosaukums, mēdiji, portāls

(1 Balss)
"Ziņu Spice" rekomendē
Komentāru pagaidām nav. Esi pirmais !
{display:none;}
Ziņu Spice neatbild par rakstiem pievienotajām lasītāju atsauksmēm, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Ziņu Spice patur tiesības liegt rakstu komentēšanas iespēju, kā arī dzēst neatbilstošos komentārus.
Komentāru noformēšana

Vīnā garlaicība meklē izklaidi, mazdūšība - vīrišķību, šaubas - pārliecību, skumjas - prieku, bet atrod tikai bojā eju.
-- Džonsons Bens

Ginesa rekords? Iespējams, tālākie vārti futbola vēsturē

  • Visi aktuālie video
  • 22 Novembrī vēsturē

    Vai jūsu paziņu lokā atrodas kāds, kurš nemaksā nodokļus?
    Atbildes: 49

    Turpinās cīņa ar un par pieminekļiem. Andreja Upīša pieminekļa liktenis šobrīd Rīgas domes rokās: to – pēc mākslinieka Ivara Drulles priekšlikuma – gatavojas pārzāģēt pa vertikāli. Nu tad – pārzāģēs vai nepārzāģēs? Šodien par to un citiem pieminekļiem runājam ar arhitektu Jāni Dripi un mākslas vēsturnieku Ojāru Spārīti.

    01 Novembrī 2024
    Elita Veidemane

    Eiduka prestižajā 'Tour de Ski' sasniedz karjeras labāko rezultātu slēpojumā klasiskajā stilā

    Наша команда искусных исполнителей приготовлена выдвинуть вам передовые системы утепления, которые не только гарантируют долговечную протекцию от холодильности, но и подарят вашему жилищу стильный вид.
    Мы эксплуатируем с современными строительными материалами, заверяя постоянный срок службы службы и превосходные решения. Изоляция наружных стен – это не только сокращение расходов на подогреве, но и ухаживание о окружающей природе. Экологичные инновации, каковые мы внедряем, способствуют не только личному, но и поддержанию природных ресурсов.
    Самое основное: <a href=https://ppu-prof.ru/>Утепление фасада дома снаружи цена</a> у нас стартует всего от 1250 рублей за м²! Это доступное решение, которое превратит ваш домик в истинный приятный корнер с минимальными затратами.
    Наши достижения – это не только изоляция, это образование пространства, в где каждый член символизирует ваш личный образ действия. Мы берем во внимание все твои потребности, чтобы преобразить ваш дом еще более дружелюбным и привлекательным.
    Подробнее на <a href=https://ppu-prof.ru/>ppu-prof.ru</a>
    Не откладывайте заботу о своем квартире на потом! Обращайтесь к экспертам, и мы сделаем ваш обиталище не только теплым, но и стильным. Заинтересовались? Подробнее о наших работах вы можете узнать на нашем сайте. Добро пожаловать в мир гармонии и стандартов.

    Komentē    ppu-prof_ea
    18 Janvārī 2024, 11:58
    Ārstniecības augi Latvijā | Пик известий | Tiek izmantotas uCoz tehnoloģijas | Kinofilm@LV


    Nacionālais e-dienests «Inbox.lv» vērš uzmanību uz to, ka Latvijas mediji konsekventi nemin «Inbox.lv» ledus halles pilno nosaukumu. Atširībā no citām ledus hallēm, «Inbox.lv» halle ierasti tiek dēvēta par Piņķu ledus halli. «Inbox.lv» pieļauj, ka šāda žurnālistu rīcība skaidrojama ar mediju savstarpējas konkurenci un vienlaicīgi arī bijību pret «Inbox.lv».">