R. Gailums uzskata, ka tagad nepieciešams noteikt valsts prioritātes ne tikai uz papīra, bet arī reāli jāsniedz atbalsts, piemēram, informācijas tehnoloģijām. Viņš pauda nožēlu, ka Latvijā atskārsme par to notikusi ievērojami vēlāk nekā Igaunijā un Lietuvā.
Kā uzskata biznesa asociācijas vadītājs, Igaunija esot parūpējusies arī par valsts atpazīstamību pasaulē, kas ir būtisks atbalsts igauņu uzņēmējiem. "Igauņiem ir daudz vieglāk. Visi zina Skype un Igaunijas valdība sabiedrisko attiecību līmenī šīs lietas ir sasaistījusi," sacīja R. Gailums. Līdz ar to, stāstot par savu projektu un pieminot, ka esi no Igaunijas, uzņēmējs "iegūst bonusa punktus", jo valsts tēls palīdz uzņēmējam. Par Latvijas esamību ASV visbiežāk nav dzirdēts, tāpēc uzņēmēju vizīte Silīcija ielejā bijusi sākums valsts tēla veidošanas procesam.
Tāpat R. Gailums novērojis, ka, lai gan latviešu uzņēmēju izredzes ir mazākas kā vietējiem, tomēr homogēno Ziemeļamerikas tirgu latvieši var iekarot ar IT pakalpojumiem. "Ja IT pakalpojums aizies Kalifornijā, tas aizies arī Amerikā un attiecīgi arī citur pasaulē. Twitter, Facebook, Google, Foursquare tam ir apliecinājumi," uzskata Gailums. Labs indikators tam esot nozares, kurās naudu iegulda riska kapitāla investori. Šobrīd efektīgākās ir, piemēram, sociālās tīklošanās, mobilo un ģeolokācijas aplikāciju nozares.
Pats Rihards Gailums radījis Veritweet kompānijas ideju, kas pasargā slavenības no tā, ka viņu vārdā kāds veido melīgu kontu sociālajos tīmekļos. R. Gailums norādīja, ka šobrīd kompānija ir attīstības stadijā un tikai nesen pakalpojums sācis iegūt savu izskatu un funkcionalitāti.
Jau ziņots, ka ASV joprojām uzturas pēdējo gadu lielākā Latvijas uzņēmēju delegācija, kura, viesojoties dažādās ASV pilsētās un kompānijās, meklēja iespējamos partnerus, investorus un klientus. Kopš janvāra Silīcija ielejā darbojas arī Latvijas Amerikas biznesa asociācijas birojs, kas kompānijām palīdz sasniegt savu mērķi.