28 Aprīlī, Svētdiena
Ziņas :

Baltijā tuvāko 20 gadu laikā vajadzēs vairāk nekā 130 lidmašīnas

  • Facebook
  • Izdrukāt
  • Sazināties
  • Saites

Ziņas » Ekonomika

Palielināt Samazināt 13 Jūn 2010 , 13:34

Baltijā tuvāko 20 gadu laikā vajadzēs vairāk nekā 130 lidmašīnas

Jaunākajā Globālā tirgus prognozē Airbus paredz, ka tuvāko 20 gadu laikā (2009 – 2028) lidsabiedrībām Igaunijā, Lietuvā un Latvijā būs nepieciešami 135 jauni pasažieru lidaparāti ar vairāk nekā 100 sēdvietu ietilpību.

Šo pieprasījumu rada ne vien nepieciešamība nomainīt vecākās un mazāk efektīvās lidmašīnas ar jaunākiem un ekoefektīvākiem lidaparātiem, bet arī lidostu un aviosabiedrību sektora attīstība reģionā.

Līdz ar to 2028. gadā Baltijas reģiona pasažieru lidmašīnu, kurās ir vairāk nekā 100 sēdvietu, flote būs vairāk nekā dubultojusies – to skats no 59 lidmašīnām pieaugs līdz 135 lidaparātiem. Lielā mērā pieprasījumu veidos lidmašīnas ar vienu eju starp pasažieru sēdvietām, kuras tiek izmantotas reģionāla mēroga lidojumiem.

No Airbus ražotajām lidmašīnām šajā segmentā ietilpst standartklases A320 lidaparātu saime ar ekonomisku degvielas patēriņu. Ar laiku, pieaugot pieprasījumam un jaunu aviolīniju skaitam, radīsies nepieciešamība arī pēc lielāka izmēra lidmašīnām ar 250 – 400 pasažieru ietilpību un divām starpkrēslu ejām. Pašlaik šim segmentam atbilst Airbus A330/A340 lidmašīnas, bet no 2013. gada arī A350XWB lidmašīnas.

"Gaisa satiksme Baltijas reģionā laika posmā no 2000 līdz 2009. gadam ir piedzīvojusi galvu reibinošu izaugsmi 358 % apmērā,” saka Airbus Tirgus izpētes direktors Endrjū Gordons. "Tirgus attīstībā liela loma ir aviācijas radīto ekonomisko ieguvumu novērtējumam. To veicinājis arī tūrisma nozares pieaugums un tas, ka reģions nostabilizējies kā efektīvs tunelis starp Rietumeiropu, Centrāleiropu un NVS valstīm, kā arī ievērojamā lidostu un aviosabiedrību attīstība. Palielinājies arī tiešo aviolīniju skaits no Baltijas valstīm – no 45 aviolīnijām 2000. gadā līdz 120 tiešajām aviolīnijām 2009. gadā, turklāt šis apjoms turpina augt.”

Kopējā tirgus vērtība Baltijas valstu pasažieru lidmašīnu flotes ekspansijā, papildinot to ar jaunām ekoefektīvām lidmašīnām ar vairāk nekā 100 vietu ietilpību, tiek lēsta uz 6,9 miljardiem ASV dolāru.

Airbus ir vadošais lidmašīnu ražotājs, kas aviācijas tirgū pārstāvēts ar visplašāko ekoefektīvo lidaparātu saimi, kuros pasažieru sēdvietu skaits svārstās robežās no 100 līdz 500. Airbus ir vairāk nekā 300 klientu visā pasaulē, un kopš uzņēmuma dibināšanas septiņdesmito gadu sākumā ir pārdotas vairāk nekā 6200 lidmašīnas. Airbus ir pirmā aviosabiedrība pasaulē, kam piešķirts vides pārvaldības standarts ISO 14001.


IESKATIES!

Materiāls publicēts sadarbībā ar vietni

Ievietots : 13 Jūnijā 2010

Skatīts : 2459 reizes

Avots : http://zinas.nra.lv/latvija/25044-baltija-tuvako-20-gadu-laika-vajadzes-vairak-neka-130-lidmasinas.htm

Birkas : Lietuvā, Igaunijā, lidmašīnas, aviosabiedrībām, Latvijā, lidsabiedrībām, lidaparāti, pasažieru, Airbus, Baltijas

(Balsu nav)
"Ziņu Spice" rekomendē
  • Pirms nāves pārdod reklāmas vietu uz pelnu urnas

  • Vilciena mašīnists redz pavisam citu pilsētu

  • Izdos "Ainars Mielavs "Audiobiogrāfija""

Komentāru pagaidām nav. Esi pirmais !
{display:none;}
Ziņu Spice neatbild par rakstiem pievienotajām lasītāju atsauksmēm, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Ziņu Spice patur tiesības liegt rakstu komentēšanas iespēju, kā arī dzēst neatbilstošos komentārus.
Komentāru noformēšana

Daudzi tevi slavē. Tātad, vai tev ir pamats būt ar sevi apmierinātam?
-- Seneka

Ginesa rekords? Iespējams, tālākie vārti futbola vēsturē

  • Visi aktuālie video
  • 28 Aprīlī vēsturē

    Vai Jums ir problēmas ar kredītsaistībām?
    Atbildes: 42

    „Lai karš beigtos, Krievijai tas jāzaudē,” Davosas forumā teicis Vācijas kanclers Olafs Šolcs, „tāpēc mēs piegādāsim Ukrainai bruņojumu ciešā komunikācijā ar mūsu partneriem.” Šķiet, viens no cerīgākajiem paziņojumiem. Šodien Vācijā acīmredzot tiks apstiprināts jauns aizsardzības ministrs – Boriss Pistoriuss, kuru vieni dēvē par klasisko vācu sociāldemokrātu raudzes politiķi, citi raugās uz viņu ar piesardzību, tomēr atzīst, ka diez vai ministrs pieņems lēmumus, kas nebūs saskaņoti ar Šolca politisko pozīciju. Ja Šolca pozīcija ir tāda, kādu viņš parādīja Davosā, tad nacistiskās Krievijas noorganizētā šausmu nakts varētu iet uz rīta pusi.

    19 Janvārī 2023
    Elita Veidemane

    Eiduka prestižajā 'Tour de Ski' sasniedz karjeras labāko rezultātu slēpojumā klasiskajā stilā

    Наша команда искусных исполнителей приготовлена выдвинуть вам передовые системы утепления, которые не только гарантируют долговечную протекцию от холодильности, но и подарят вашему жилищу стильный вид.
    Мы эксплуатируем с современными строительными материалами, заверяя постоянный срок службы службы и превосходные решения. Изоляция наружных стен – это не только сокращение расходов на подогреве, но и ухаживание о окружающей природе. Экологичные инновации, каковые мы внедряем, способствуют не только личному, но и поддержанию природных ресурсов.
    Самое основное: <a href=https://ppu-prof.ru/>Утепление фасада дома снаружи цена</a> у нас стартует всего от 1250 рублей за м²! Это доступное решение, которое превратит ваш домик в истинный приятный корнер с минимальными затратами.
    Наши достижения – это не только изоляция, это образование пространства, в где каждый член символизирует ваш личный образ действия. Мы берем во внимание все твои потребности, чтобы преобразить ваш дом еще более дружелюбным и привлекательным.
    Подробнее на <a href=https://ppu-prof.ru/>ppu-prof.ru</a>
    Не откладывайте заботу о своем квартире на потом! Обращайтесь к экспертам, и мы сделаем ваш обиталище не только теплым, но и стильным. Заинтересовались? Подробнее о наших работах вы можете узнать на нашем сайте. Добро пожаловать в мир гармонии и стандартов.

    Komentē    ppu-prof_ea
    18 Janvārī 2024, 11:58
    Ārstniecības augi Latvijā | Пик известий | Tiek izmantotas uCoz tehnoloģijas | Kinofilm@LV