Dziesmai, kas veidota labākajās rokenrola tradīcijās, tapis arī video, un veikala pārstāvji iecerējuši, ka jaunā kompozīcija "akcentēs prieku, ko sniedz iepirkšanās gaumīgā, labiekārtotā un ērtā veikalā".
"Rokenrols ir ļoti dzīvīga, azartiska un pacilājoša mūzika. Līdzīgi kā iepirkšanās, tas izstaro dzīvesprieku un raisa pozitīvas emocijas," iepirkšanās saistību ar rokenrolu skaidrojis dziedātājs Pits Andersons.
Jaunās himnas tapšana mūziķa profesionālajā pieredzē ir diezgan zīmīgs notikums - dziesma ir ceturtais skaņdarbs, ko viņš savā vairāk nekā 50 gadus ilgajā karjerā izpildījis latviešu valodā, turklāt arī viņš pats dejojot piedalījies videoklipa uzņemšanā.
"Dziedāt rokenrolu latviešu valodā nemaz nav tik viegli, jo jāsaglabā šim žanram raksturīgais pulss un svinga sajūta," atzīst mūziķis, kura klipa uzņemšanā sadarbojies ar deju grupas Dzirnas dejotājas Agra Daņiļeviča vadībā.