"Runas klīda jau sen, bet paziņojums ir tikai tagad. Lielākais ieguvējs no darījuma būs Daimler, jo tam nav spēcīga piedāvājuma mazo automobiļu segmentā, kas Eiropā ir viens no perspektīvākajiem. Jebkurā gadījumā ieguvēji būs abi - Daimler iegūs jaunus produktus, bet Renault - lielāku noietu saviem motoriem, kārbām, komplektējošajām detaļām," stāsta Mūsa Motors Rīga Renault tirdzniecības vadītājs Andrejs Masulis.
Darījumā starp Daimler un Renault iesaistīts arī franču esošās alianses partneris Nissan. Ne viens vien uzskata, ka jaunais grupējums ir atbilde Volkswagen un Suzuki savienībai, kā arī Fiat un Chrysler saplūšanai. Kā Daimler, kura ietekmīgais brends ir Mercedes-Benz, tā Renault ir milzīgs tehnoloģiskais potenciāls un plašas modeļu gammas. Tikai uzreiz nevar pateikt, kā tās savstarpēji savienosies.
"Reāls taustāms rezultāts būs pēc kādiem diviem gadiem. Mercedes iegūs mazos komercauto uz Renault Kangoo bāzes, kā arī uz vienotas platformas tiks izstrādāts nākamās paaudzes Renault Twingo un Smart, kā arī automobiļi ar elektropiedziņu. Tāpat gaidāms, ka Mercedes-Benz Vito tiks apgādāts ar Renault motoriem," - tā Masulis.
Galvenais mērķis ir un paliek sadarbība mazo auto būvē, citādi nebūs iespējams izpildīt emisiju normas.
Lai uzzinātu vairāk par Renault un Daimler sadošanos rokās un gaidāmo rezultātu, skaties VIDEO.