Pirms vairākiem gadiem Porsche izlaida divvietīgu supermašīnu Carrera GT. Tas bija auto ar V10 motoru un 612 zirgspēkiem. Ilgu laiku šis bija jaudīgākais ielas Porsche, taču šis gods pienākas klasiskā 911 īpašai versijai - GT2 RS.
Porsche 911 GT2 RS ir auto, kam aizmugurē iebūvēts 3,6 litru boksermotors ar divām turbīnām ar maināmu lāpstiņu ģeometriju. Motors attīsta galvu reibinošus 620 zirgspēkus, kas ir augstākais rādītājs starp jebkad Štutgartē uzbūvētajiem ielas auto. Tā kā GT2 RS, salīdzinot ar standarta GT2, ir par 90 ZS jaudīgāks un par 70 kilogramiem vieglāks, katram zirgspēkam nākas kustināt vien 2,21 kilogramu bleķu, plastmasu un gumijas, un tas, pēc Porsche informācijas, ar lielu pārsvaru ir labākais rādītājs šajā klasē.
Salīdzinot ar standarta GT2, jaunais RS modelis ir ne vien krietni jaudīgāks, bet arī par 5% ekonomiskāks - vidējais patēriņš ir 11,9 litri uz 100 kilometriem, bet CO2 izmeši ir 284 g/km. Jāatzīmē, ka tie ir oficiālie rādītāji un vairāk izskatās pēc skaitļiem, kas iegūstami, braucot šāda auto necienīgā manierē.
Braukšanai gatavs auto (ar visiem nepieciešamajiem šķidrumiem) sver tikai 1370 kilogramus, tādēļ spēj 100 km/h sasniegt 3,4 sekundēs, 200 km/h jau 9,8 sekundēs un 300 km/h - 28,9 sekundēs, bet auto maksimālais ātrums ir 330 kilometri stundā. Lai zvēru savaldītu, GT2 RS ir visas nepieciešamās elektroniskās palīgierīces, PASM (Porsche Adaptive Suspension Management), PSM (Porsche Stability Management), kā arī keramiskās bremzes ieskaitot. Transmisiju ziņā gan opcija ir tikai viena - sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba.
Lai gan Porsche norāda, ka 911 GT2 RS uzreiz ir atšķirams no standarta modeļa, tam negribas piekrist. RS modelim ir ārējā dizainā ir tikai vairāk oglekļa šķiedras akcentu (motora pārsegs, gaisa savācēji aizmugurējos spārnos), platākas riteņu arkas un riteņi (aizmugurē 325/30 ZR 19), jauns priekšējais antispārns un par 10 milimetriem augstāks antispārns uz aizmugurējā pārsega.
Cik tad visu laiku jaudīgākais Porsche maksās? Atbilde ir vienkārša - ļoti daudz. 911 GT2 RS plānots izgatavot tikai 500 eksemplāros, no kuriem katrs bez nodokļiem maksās 199 500 eiro. Gatavs auto ar cenā iekļautu PVN, piemēram, Vācijā pircējam izmaksās sākot ar 237 578 eiro.