Bloodhound SSC izstrādātāji cer, ka braucamrīks spēs 1,4 reizes pārsniegt skaņas ātrumu, proti, attīstīt 1610 km/h, un kļūs par ātrāko automobilim līdzīgo objektu uz planētas. Projekta izstrāde līdz šim ilgusi jau trīs gadus, un tikai tagad ir apstiprināta mašīnas galīgā forma un aerodinamiskās īpašības; iepriekšējie desmit priekšlikumi pārbaudījumus nav izturējuši, atsaucoties uz BBC, ziņo Lenta.ru.
Makets ir izgatavots no putuplasta un stikla šķiedras, tādēļ, būdams 12,8 metrus garš, sver tikai 950 kilogramus. Turpretim īstais Bloodhound SSC tiks būvēts no krietni izturīgākiem, smagākiem un dārgākiem materiāliem, tādēļ galarezultātā svērs apmēram sešas tonnas. Tas gan ir tīrais nieks, ņemot vērā, ka Bloodhound SSC plānots apgādāt ar iznīcinātāja Eurofighter Typhoon dzinēju, kura veiktspēju var pielīdzināt 135 tūkstošiem zirgspēku un 90 000 Nm.
Provizoriskā informācija liecina, ka Bloodhound SSC spēs maksimālo ātrumu sasniegt 40 sekundēs pēc starta un šajā laikā veiks 7,2 kilometrus garu ceļu un, lai arī spēkratam paredzēts īpašas aerodinamiskās bremzes un keramiskās oglekļa šķiedras kompozītmateriālu bremžu sistēma, apmēram tikpat garš ceļš nepieciešams, lai automobilis-raķete apstātos.
Projekta galvenais inženieris Marks Čapmans norāda, ka drīzumā sāksies Bloodhound SSC komplektēšana un 2011. gada beigās vai 2012. gada sākumā notiks pirmie testu braucieni, ko noslēgs rekorda uzstādīšanas mēģinājums uz kāda izžuvuša sālsezera Dienvidamerikā. Bloodhound SSC vadīs Lielbritānijas Karalisko gaisa spēku pilots Endijs Grīns, kuram jau pieder ātrākā cilvēka tituls, jo tieši viņš 1997. gadā sēdēja pie Thrust SSC vadības grožiem, kad tas, attīstot 1228 km/h, pirmo reizi uz zemes pārsniedza skaņas ātrumu.