Microsoft Latvia Office biznesa grupas vadītājs Baltijā Andrejs Juščenko saka: „Microsoft ieguldīja ievērojamus resursus, lai tie lietotāji, kuriem dzimtā valoda ir latviešu, varētu izmantot šīs populārās programmatūras sniegtās iespējas savas produktivitātes celšanai gan darbā, gan sadzīvē. Esam gandarīti, ka varam piedāvāt saviem klientiem Office 2010 latviešu valodā - gan lietotāja saskarni, gan palīdzības rīkus un padomus. Tagad ikviens lietotājs var izmantot jaunā Office2010 iespējas savā dzimtajā valodā. Esam pateicīgi ikvienam, kas sniedza priekšlikumus Office 2010 latviskošanai, uzlabošanai un kvalitātes celšanai.”
Asoc.prof., Dr. Oec. Signe Bāliņa, Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas prezidente, uzsver: „Veicot datora apmācības visos Latvijas reģionos projekta Latvia@Pasaule ietvaros, mēs redzam, cik cilvēkam ir svarīgi apgūt datorprasmes dzimtajā valodā, jo ne visi Latvijas iedzīvotāji, jo īpaši – vecāka gadagājuma, zina svešvalodas. Tai pašā laikā dators arvien vairāk kļūst par ikdienas neatņemamu sastāvdaļu, kā arī nepieciešamu prasmi darba tirgū. Nenodrošinot datorprogrammu, jo īpaši – biežāk lietoto – pieejamību latviešu valodā, mēs faktiski liedzam lielai sabiedrības daļai iespēju efektīvi apgūt un strādāt ar datoru. Tāpēc apsveicama ir ikviena iniciatīva lokalizēt programmas latviešu valodā.”
Microsoft Office 2010 izstrādāts, ņemot vērā jaunos, ievērojami atšķirīgos darba paradumus. Jaunajā Office 2010 radītas līdz šim vēl nebijušas iespējas strādāt attālināti, ērtākas iespējas strādāt komandā, dokumentu izstrādē un saskaņošanā (iespēja vienlaikus apstrādāt kopīgu dokumentu), jauni rīki vizuālās informācijas izstrādē (iespēja apstrādāt video failus PowerPoint 2010 programmā, ievietot sīkdiagrammas Excel 2010 programmā) un programmu savietojamība, strādājot gan ar datoru, gan mobilo tālruni, gan interneta pārlūkprogrammu.
Saskaņā ar Forrester, PC World un Gartner pētījumiem darba ikdiena ir mainījusies, jo, pirmkārt, informācijas pārpilnības dēļ turpat 40% no darba laika tiek pavadīti tikai ienākošās informācijas apguvē, nevis radot tai pievienoto vērtību, otrkārt, pieaug sociālo tīklu popularitāte, jo 67% no pasaules interneta lietotājiem pavada laiku sociālajos tīklos, un, treškārt, izzūd darba laika robeža - 84% darbinieku strādā arī ārpus darba vietas, bet 47% regulāri strādā ārpus tiešajām darba stundām.