Lidmašīnā varēs pārvietoties 50-100 cilvēku. Iesākumā
tā uzņems ātrumu ar reaktīvā dzinēja palīdzību. To darbinās ar
biodegvielu, kas izgatavota no ūdenszālēm. Vēlāk reaktīvo dzinēju
nomainīs divas raķešu palaišanas iekārtas, kas piepildītas ar skābekli
un ūdeņradi.
Ja pašreizējās lidmašīnas spēj lidot desmit tūkstošu metru augstumā, «Zehst» varēs iziet arī stratosfērā, paceļoties līdz 32 kilometru augstumam, vēsta AFP. Šādā augstumā «Zehst» četras reizes pārsniegs skaņas ātrumu. Lai samazinātu uzņemto ātrumu, tiks atslēgti raķešu dzinēji un to vietā atkal darbosies reaktīvie dzinēji.
Šāda lidaparāta prototipu plānots uzbūvēt līdz 2020.gadam, savukārt pilnveidošanas un izmēģināšanas darbi varētu ilgt vēl 30 gadus. Projektu izstrādā, sadarbojoties ar Japānu.
Četrvietīgs lidaparāta makets, kas ārēji līdzinās «Concorde», būs apskatāms Francijā. Tomēr aprēķināts, ka izdevumu ziņā šāda lidmašīna nebūs tik neizdevīga, cik «Concorde» - tā apgalvo izstrādātāji.
«The Daily Mail» vēsta, ka «brīnumlidmašīna» pacelsies no parastiem lidlaukiem. Un, ja lidojums no Parīzes līdz Tokijai ilgs divarpus stundas, tad lidojums no Londonas līdz Malagai Spānijā aizņems vien 20 minūtes. Līdz ASV varēs aizlidot stundas laikā.