Ārvalstu mediji ziņo: lidmašīnas stjuarte Žanna Arslanalijeva atklājusi, ka apmēram desmit minūtes pēc tam, kad lidmašīna uzņēma augstumu, pārstāja darboties dzinēji. Viņa norādīja, ka komandieris lūdzis viņu brīdināt pasažierus par avārijas nosēšanos.
«Nosēšanās bija ļoti smaga. Cilvēki kliedza un raudāja. Mēs uzreiz atvērām lūkas pie lidmašīnas spārniem un nolaidām kāpnes, taču cilvēki lēca ārā pa lidmašīnā izveidojušos caurumu,» atcerējās stjuarte.
Stjuarte uzskata, ka lidmašīnas pasažierus izglābis lidmašīnas komandieris Zakarža Zakaržajevs - viņam piezemēšanās laikā izdevies izvairīties no ietriekšanās betona sienā.
Kāds cits lidmašīnas pasažieris atcerējās, ka apmēram 20 minūtes pēc pacelšanās radās nelāgas aizdomas, jo salonā ieskrēja apkalpes loceklis un lūdza piesprādzēties ar drošības jostām. Tobrīd pasažieru vidū vēl nebija radusies panika, lidmašīna lidoja mākoņos un nekas nebija redzams, taču pēc kāda laika lidmašīna sāka strauji krist lejā un ietriecās zemē.
Kāds cits pasažieris informējis, ka arī gaisā lidmašīna esot kratījusies, taču neviens pasažierus neinformēja, ka dzinēji pārstājuši darboties.
Tomēr sniegtās pasažieru liecības krasi atšķiras. Vēl kāds cits pasažieris apgalvojis, ka uzreiz pēc lidmašīnas pacelšanās aizmidzis un pamodies brīdī, kad sajuta kustības lidmašīnas korpusā. Uzreiz pēc tam iluminatorā parādījusies zeme un nekāda panika lidmašīnas salonā nebija novērota. Panika sākusies tikai pēc lidmašīnas piezemēšanās.
Aviokatastrofas aculiecinieki zināja stāstīt, ka cilvēki kāpa uz lidmašīnas spārniem un leca ārā, tāpēc vairākiem pasažieriem ir kāju lūzumi. Tie pasažieri, kuri neguva pārāk smagas traumas, palīdzēja glābējiem no lidmašīnas atbrīvot cietušos.