Pirmo "Lido" jauna koncepta ēdināšanas iestādi plānots atklāt šā gada augustā. Divu gadu laikā tīkls tiks paplašināts līdz 20-30 ēdināšanas iestādēm, stāstīja Ķirsons, atzīmējot, ka par nosaukumu vēl notiek diskusijas, bet galvenā publika, uz ko būs orientēts jaunais koncepts, būs tauta.
"Mēs neesam stāvējuši uz vietas, redzam, ka Latvijā ienāk "McDonald’s", "Hesburger" un citi. Mēs pie sevis sakām: mēs esam tautu barojuši, mums jābaro vēl labāk," atzina Ķirsons.
"Pamatā tie būs ēdināšanas uzņēmumi kopā ar pārtikas veikalu. Varēs paēst un paņemt līdzi uz mājām," sacīja Ķirsons. Viņš arī norādīja, ka uzņēmums plāno pārtraukt savas produkcijas izplatīšanu lielveikalos, lai to piedāvātu tikai savā veikalu tīklā, bet konkrēti termiņi pagaidām vēl nav zināmi.
Pēc uzņēmēja domām, tuvākajā laikā Latvijai draud pārtikas krīze: "Šodien Latvijā vairs nav cukura, ražošana ir izputināta, lauksaimniecība put ārā un cilvēki vairs negrib stādīt kartupeļus. Tāpēc arī kartupeļi ir tik dārgi - 40 santīmi kilogramā, rīt tie būs 50 santīmi, un parīt atnāks vācu kartupeļi, kas maksās 60 santīmus kilogramā," brīdināja Ķirsons.
Jaunajā veikalu tīklā plānots pārdot gan "Lido" ražoto produkciju, gan citu Latvijas gaļas un piena pārstrādātāju produktus. Kā norāda Ķirsons, saistībā ar iznīcināto lauksaimniecības ražošanu izdzīvos tie, kas uztaisīs mazus veikaliņus un pāries uz daudz labāku produkciju..
Tāpat "Lido" īpašnieks atzina, ka uzņēmuma "Lido" apgrozījums šā gada sākumā pieaudzis par 10%, salīdzinot ar pagājušo gadu, ko Ķirsons skaidro ar cenu nepaaugstināšanu.