Jaunā produktu līnija tika izstrādāta vairāk nekā gadu, un tās izstrādē uzņēmums investējis aptuveni 50 000 latu, bet šī gada laikā kopējās investīcijas jaunu produktu izveidē pārsniedz 300 000 latu.
Kā uzsver AS "Dzintars" valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs, jaunu produkcijas veidu izstrāde ir viena no uzņēmuma svarīgākajām prioritātēm.
"Be trendy" sērija veidota trīs daļās - kosmētika problemātiskai ādai, dekoratīvā kosmētika, līdzekļi pēc skūšanās, kā arī parfimērija gan sievietēm, gan vīriešiem. Spilgtākie jaunās sērijas produkti ir birstošās ēnas un krēmveida vaigu sārtums, norāda uzņēmuma pārstāvji.
Nesen "Dzintars" patērētājiem piedāvāja jaunu parfimērijas sēriju "Lady Dream".
Uzņēmums ir apņēmības pilns jau tuvākajā laikā izveidot un piedāvāt tirgum jaunas parfimērijas līnijas un kosmētikas produktus.
AS "Dzintars" kopumā pieder 48 specializētie veikali Latvijā, kā arī ir atvērti 11 franšīzes veikali Krievijā, trīs - Igaunijā un divi - Ukrainā. Uzņēmumā strādā ap 400 darbinieku.
Uzņēmuma sortimentā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu.
AS "Dzintars" vēsture aizsākusies 19.gadsimta vidū, kad tika likti pamati parfimērijas un kosmētikas rūpniecības nozarei Latvijā. 1849.gadā Rīgā tika dibināta Heinriha Ādolfa Brigera ziepju un parfimērijas fabrika, kas ražoja ziepes un sveces.
1991.gada 19.oktobrī notika AS "Dzintars" dibināšanas sapulce.
Uzņēmuma lielākie akcionāri ir Iļja Gerčikovs - 69,2% akciju, kā arī Dānijas iedzīvotājs Janeks Vaclavs Kozeluhs - 9,3%.