Šīs sērijas izstrāde prasījusi vairākus gadus un lielus darba spēka un finansiālos ieguldījumus, sacīja Veličko.
Produktu sērijā "Organic Style" ir divas produktu līnijas: "Clean skin" un "Hydrocomfort". Līnija "Clean skin" satur septiņus ādas attīrīšanas produktus, savukārt līnija "Hudrocomfort" satur 11 intensīvi mitrinošus produktus sejas un kakla kopšanai. Šo produktu sērija ieguvusi Francijas izsniegtu sertifikātu "Eco Cert".
"Lai gan jau iepriekš esam ražojuši biokosmētiku, tomēr patlaban tirgus vēlas redzēt arī produktus ar kādu no eko sertifikātiem. Pastāv daudz dažādu sertifikātu, kas sniedz ekoloģiskas produkcijas garantu, tomēr šis Eiropā ir stingrākais un Latvijā visvairāk atpazītais," stāstīja Veličko.
Sertifikāts nosaka ierobežotu skaitu izejmateriālu, ko var izmantot ekoloģiska produkta ražošanai, skaidroja Veličko, norādot, ka pirms dažiem gadiem šis saraksts bijis īsāks, jo vēl nav bijušas tik ļoti attīstītas inovācijas šajā jomā. "Ražot patiešām efektīvu un tai pašā laikā pilnīgi ekoloģisku produktu bija gandrīz neiespējami," sacīja Veličko.
Vēl arī tika strādāts pie tā, lai, neskatoties uz ekoloģiska produkta īpatnībām, sērijai "Organic Style" varētu būt pielietots "well-beeing" kosmētikas koncepts. "Mēs gājām pret uzskatu, ka viss veselīgais un ekoloģiskais ir "negaršīgs" jeb nav patīkams lietošanā. Uzņēmums lielu darbu ieguldīja, lai kosmētiku "Organic Style" papildinātu ar patīkamu smaržu un tekstūru, ērtu un pievilcīgu iepakojumu," norādīja uzņēmuma pārstāve.
Viņa arī stāstīja, ka uzņēmums turpina aktīvi strādāt ar tradicionālajiem eksporta tirgiem, kā, piemēram, ar Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu un Baltijas valstīm. "Taču dažās no valstīm vietējās valūtas devalvācijas dēļ cietām zaudējumus, tomēr patlaban atkopjamies," atzina uzņēmuma pārstāve.
Tuvākajā laikā veikalu plauktos parādīsies arī pretnovecošanas produktu sērija "Real Dream". "Šī sērija radīta, lai būtu, ko piedāvāt Rietumu tirgum, kur iepriekš īsti nevarēja ieiet tieši tādēļ, ka nebija izstrādāta pienācīga produkcija," norādīja Veličko.
"Taču procentuālā attiecība starp eksportēto produkciju un produkciju vietējam tirgum patlaban ir ļoti mainīga. Taču ceram, ka drīz atkal sasniegsim mūsu iepriekšējo gadu proporciju ar 60% eksportu," sacīja Veličko.
Viņa arī atzina, ka interese par jaunajām produktu sērijām ir arī ASV tirgū, kur patlaban notiek sarunas par potenciālajām attiecībām, kas veidosies tad, kad tirgū nonāks abas jaunās sērijas. "Notiek arī sarunas par dažādiem nišas produktiem jau no esošā klāsta," stāsta Veličko, pagaidām gan neatklājot konkrētākus plānus.
AS "Dzintars" vēsture aizsākusies 19.gadsimta vidū, kad būtībā tika likti pamati parfimērijas un kosmētikas rūpniecības nozarei Latvijā. 1849.gadā Rīgā tika dibināta Heinriha Ādolfa Brigera ziepju un parfimērijas fabrika, kas ražoja ziepes, sveces.
Patlaban uzņēmums ražo vairāk nekā 350 nosaukumu parfimērijas, dekoratīvās kosmētikas, sejas, ķermeņa, matu un citu biokosmētikas veidu.
1991.gada 19.oktobrī notika AS "Dzintars" dibināšanas sapulce.
Uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz 21 valsti, galvenokārt Baltijas un NVS valstīm, Vāciju, Zviedriju, Itāliju, Austrāliju, Bulgāriju, Izraēlu, ASV un citām.