Starptautiskās lidostas Rīga Komerciālā departamenta direktors Artūrs Saveļjevs uzsver, ka klientu serviss lidostā nepārtraukti tiek uzlabots un regulāri tiek izzinātas arī viņu vēlmes.
Autostāvvieta un reģistrācija
Ja klients dodas uz lidostu un viņam nepieciešams novietot auto, viņš var izmantot trīs autostāvvietas – īstermiņa, ilgtermiņa vai ilgtermiņa ekonomisko autostāvvietu P3. Tās ir aprīkotas ar moderniem jaunāko modeļu apmaksas automātiem, kuros var izmantot ne vien monētas, bet arī banknotes. Ilgtermiņa autostāvvietās var norēķināties arī ar kredītkartēm, bet turpmāk paredzēts, ka arī apmaksas automāti tiks aprīkoti ar kredītkaršu lasītājiem. Tiem klientiem, kuri labprāt pārvietojas ar velosipēdu, šovasar plānots uzstādīt papildu velosipēdu novietnes.
Lai reģistrētos lidojumam, to var izdarīt internetā, lai ietaupītu laiku, vai lidostā pie pašreģistrēšanās automātiem. Ja, atbraucot uz lidostu, nākas konstatēt, ka līdzi nav paņemta iekāpšanas karte, uztraukumam nav pamata. Tad jāgriežas lidostas pakalpojumu un tūrisma birojā Sveicināti Rīgā, kas atrodas ielidošanas zālē, kur iekāpšanas karti iespējams izdrukāt. Birojs sniedz informāciju arī par tūrisma objektiem, izstādēm, teātru un citu kultūras iestāžu sniegto piedāvājumu, kas aktuāli tūristiem. Šeit var saņemt bezmaksas tūrisma kartes, iegādāties etalonus, tūrisma karti Riga card, lidostas suvenīrus. Var pieteikt arī ekskursijas pa lidostu individuāli vai grupai.
Bagāža un grāmatas
Lai ceļotāja bagāža būtu drošībā un nesabojātos, to iespējams iesaiņot. Ja bagāža ir par smagu un klients nevēlas piemaksāt aviokompānijai par pārsniegto svaru, to iespējams atstāt bagāžas glabātavā. Šim nolūkam lidostā var iegādāties speciālas ceļojuma somas. Ja pasažieru drošības kontroles laikā kāda lieta tiek konfiscēta no rokas bagāžas, kas nav atļauta pārvadāšanai rokas bagāžā, tai paredzēts speciāls iepakojums, kuru var nodot lidostas glabātavā vai nosūtīt kā reģistrēto bagāžu. Visbiežāk ceļotāji to izmanto dārga alkohola pārvadāšanai.
Šogad lidostā paredzēts krietni palielināt tirdzniecības vietu skaitu un veikt esošo pārbūvi, lai tās būtu tādā pašā līmenī kā labākajās Eiropas lidostās. Īstenots arī viens no pasažieru priekšlikumiem – lidostā ir atvērta grāmatu tirdzniecības vieta.
Privilēģiju karte
Tiem pasažieriem, kuri bieži lido, tiek piedāvāta privilēģiju karte RIX Club, kas dod iespēju izmantot dažādas priekšrocības. Tā paredz iespēju novietot auto labākajās vietās lidostas autostāvvietās, reģistrēties pie biznesa klases galdiņiem, ātro drošības kontroli, kā arī saņemt atlaides lidostas veikalos un kafejnīcās. Kartes maksa gadā ir 129 lati. Priekšrocība ir arī prioritātes zvans uz lidostas uzziņu dienestu 1187, lai saņemtu nepieciešamo informāciju bez rindas. Šis dienests dod iespēju pa tālruni sniegt klientiem jebkuru nepieciešamo informāciju par lidostas un tās sadarbības partneru sniegtajiem pakalpojumiem.
Visā lidostas terminālī drīzumā tiks nodrošināts wifi bezmaksas internets. Tā lietotājiem vispirms būs jānoskatās 20 sekunžu reklāma, lai varētu izmantot šo pakalpojumu. Klientiem nebūs jāuztraucas arī par interneta ātrumu, ja būs daudz lietotāju, – tas būs garantēts. Atbilstoši vispārpieņemtai praksei pasaules lidostās, arī starptautiskajā lidostā Rīga ir pieejama kapela, kurā ceļotāji vai to sagaidītāji var rast klusu vietu pārdomām. A. Saveļjevs uzsver, ka tiek domāts arī par ceļotājiem, kuri smēķē. Viņu ērtībai lidostā nākotnē plānots iekārtot smēķēšanas kabīnes.
Gatavojoties ceļojumam, ar lidostas pakalpojumu klāstu aicinām iepazīties tās interneta vietnē www.rigaairport.com.