Kā galveno jaunā sociālā tīkla priekšrocību "Google" min iespēju klasificēt draugus dažādos "apļos" jeb tīklos, un apmainīties ar informāciju tikai ar tiem cilvēkiem, kas tajos iekļauti.
Viens no aspektiem, kuros "Facebook" saņēmis vislielāko kritikas devu, ir tas, ka visa informācija, ko lietotājs publicē, ir redzama visiem viņa draugiem, ja vien nav iziets salīdzinoši sarežģītais "Facebook" grupu veidošanas process.
"Ne visas attiecības ir vienlīdz nozīmīgas," jaunā sociālā tīkla ieceri skaidro "Google". "Dzīvē mums ir kaut kas kopīgs ar draugiem no koledžas, kaut kas cits ar vecākiem, bet gandrīz neko mēs nevēlamies atklāt savam bosam. Problēma ir tā, ka šodienas tīmekļa pakalpojumi draudzību pārvērš par ātrajām uzkodām - visi tiek ietīti "draugu" papīrā -, un no tā cieš apmaiņa ar informāciju."
"Google+" pieejams adresē "plus.google.com". Šobrīd jauno sociālo tīklu izmēģina šaurs lietotāju loks, un tajā iespējams iekļūt tikai, saņemot uzaicinājumu.
Taču "Google" sola, ka jau drīz tas būs pieejams visiem.
Līdz šim "Google" dominējusi interneta meklēšanas pakalpojumu jomā, taču tās panākumi sociālajos tīklos ne tuvu nav tik ievērojami.
Visiecienītākie sociālie tīkli ir "Facebook" ar teju 700 miljoniem lietotāju un "Twitter" ar aptuveni 200 miljoniem.