Pagaidām nav pazīmju, ka Google+ Latvijā būtu vērā ņemams regulāru lietotāju un apmeklētāju skaits, kas ir būtiskākais rādītājs, novērtējot kāda sociālā tīkla komerciālo dzīvotspēju.
«Desmit miljoni jaunu Google+ piereģistrētu lietotāju (visā pasaulē) pirmā nedēļā vai 25 miljoni, kas esot savākušies pēc jaunākajiem datiem, neko nenozīmē, iekams nezinām reālos lietošanas datus,» skaidroja Meluškāns, piebilstot, ka sociālajos tīklos bieži ir atšķirība starp piereģistrēto lietotāju skaitu un to lietotāju skaitu, kas faktiski diendienā darbojas tīklā.
Tomēr Meluškāns uzteica Google+ funkciju, kas ļauj lietotājiem savus draugus sagrupēt «apļos» (no angliskā «circles»), kas atspoguļo konkrētas, arī lietotāja paša veidotas, interešu un attiecību kategorijas. Blakus gataviem apļu šabloniem (piemēram, «ģimene» (Family angliskā lietotāja saskarnē)) ir iespējams radīt pašam savus, kaut vai «vidusskolas klases biedri» vai «tenisa partneri» u.tml.
Draugiem.lv pārstāvis sacīja, ka pats esot gan reģistrējies Google+, gan saņēmis paziņojumus, ka citi viņu uzņēmuši savos «apļos». Tomēr Meluškāns norādīja, ka jaunais sociālais tīkls neuzrāda, kādos konkrētos apļos citi lietotāji viņu ielikuši. Tas savā ziņā esot trūkums, it sevišķi, «ja Google+ pēc būtības ir it kā vērsts uz interešu grupām, un būtu jāzina, kādas interešu kopienas lietotāju apļos veidojas».
Meluškāns arī sacīja, ka Draugiem.lv cenšoties uzlabot lietotāju iespējas pulcēties interešu grupās un Google+ apļu ideja esot interesanta. «Draugos var būt domu biedru grupa par mākslu ar 10 000 biedru, bet es nevaru kontaktēties ar visiem, bet vēlos to vidū atrast daudz šaurāku loku, kam ar mani kopējas intereses,» skaidroja uzņēmējs.
Draugiem.lv uzdevums, cenšoties uzlabot savus pakalpojumus lietotājiem, ir atrast vidus ceļu starp lielām domu biedru grupām un kaut ko līdzīgu «apļiem», jo ir saprasts, ka Draugiem.lv un citos sociālos tīklos cilvēki pulcējas specifisku interešu dēļ, nevis lai atrastos maksimālu lielā «draugu» pulkā, atzina Meluškāns.
Jau ziņots, ka sociālo mediju eksperts un aģentūras Inspired Digital vadītājs Artūrs Mednis uzskata, ka Draugiem.lv ir Latvijas sociālo tīklu bastions, jo piedāvā precīzākus datus par Latvijas lietotājiem komersantiem nekā ārzemju konkurenti, tostarp milzu Facebook.
Pēc interneta analīzes kompānijas Gemius datiem, Draugiem.lv reālo lietotāju skaits jūnijā bija 674 469, un tas bija otrs lielākais skaits aiz e-pasta portāla inbox.lv.