Tādi ir tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie jaunākie regulārā radio auditorijas pētījuma rezultāti par 2010.gada vasaras periodu.
Latvijas Radio 2 klausīšanās laika daļa ir 25%, Latvijas Radio 1 - 10% un "Radio Skonto" - 7%.
Latvijas Radio 2 un Latvijas Radio 1 ir saglabājušas savas pozīcijas salīdzinājumā ar iepriekšējo - pavasara - periodu, "Radio Skonto" ir pakāpies uz trešo vietu no piektās vietas pavasara periodā. Savukārt radio stacija "Radio SWH", kas pavasara periodā bija trešā klausītākā radiostacija, vasaras periodā bijusi ceturtā populārākā.
Piektā Latvijā visvairāk klausītā radio stacija ir Latvijas Radio 4, kas pavasara periodā bijusi ceturtajā pozīcijā. Sestā vispopulārākā Latvijā ir radio stacija "European Hit Radio", kas pavasara periodā bijusi septītajā vietā. Savukārt radio stacija "Krievijas hiti" ("Ruskoe Radio") bijusi septītā populārākā radio stacija, pavasara periodā - sestajā vietā.
Saglabājot tādas pašas pozīcijas kā pavasara periodā, astotā populārākā radio stacija ir "Star FM", devītā - "SWH+". Savukārt vislielāko auditorijas daļas pieaugumu no "Top10" radio stacijām piedzīvojusi "Novoe Radio" ("Golos Rosiji"), kas no 17. pavasara periodā kļuvusi par 10.populārāko radio staciju Latvijā.
Arī Rīgā populārākās radio stacijas pēc klausīšanās laika sadalījuma ir tādas pašas kā Latvijā kopumā - Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 1 un "Radio Skonto". Ceturtā populārākā radio stacija ir "Krievijas Hiti" ("Russkoe Radio"), piektajā vietā - Latvijas Radio 4, sestajā - "Radio SWH", septītajā - "SWH+", astotajā - "European Hit Radio", devītā populārākā radio stacija ir "Star FM", bet Top 10 noslēdz "Novoe Radio" ("Golos Rossiji").
"TNS Latvia" informēja, ka jaunākajā pētījumā nav iekļauti dati par jūnija beigās atklāto radio staciju "Radio 101", jo pētījums jau bija sācies.
"TNS Latvia" vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka tiem iedzīvotājiem, kas klausījās "Radio 101", pētījumā bijusi iespēja atzīmēt savu izvēli sadaļā "citas" jeb sarakstā neiekļautās radiostacijas. Tādējādi jaunās radiostacijas ''Radio 101'' klausītāji kopā ar reģionālo Latvijas radiostaciju un ārvalstu radiostaciju klausītājiem pētījuma datos ir pievienoti pie citu radiostaciju auditorijas.
Tāpat nereti "TNS Latvia" sastopas ar situācijām, kad radiostacijas maina nosaukumu, piemēram, jau pavasara periodā radiostacija "Radio QBS" pārtapa par "Radio Life", kas ticis ņemts vērā vasaras periodā.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem 2010.gada vasarā radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 83% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. Savukārt vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 63% respondentu aptaujātajā vecuma grupā.
Hokonena norāda, ka 2010.gada vasaras pētījuma periodā statistiski nenozīmīgi, tomēr nedaudz pieaudzis viena radioklausītāja radio klausīšanās laiks vidēji dienā.
"TNS Latvia" regulārā radio auditorijas pētījuma vasaras perioda rezultāti liecina, ka viens radioklausītājs vidēji dienā radio ir klausījies 284 minūtes jeb 4 stundas un 44 minūtes, kas ir tikai par 2 minūtēm vairāk nekā 2010.gada pavasara pētījuma periodā.