Kājāmgājēji Rīgā jūnijā pamanīja jaunas vides reklāmas – no viena reklāmas staba plūda dūmi, otrs centās satvert garāmgājēju ar plaukstām, vēl vienā bija milzu kečupa pudele.
Izrādās, ka šādos JCDecaux Latvija reklāmas stendos jūnijā tika eksponētas piecas inovatīvas vides reklāmas kampaņas, informē uzņēmuma mārketinga vadītāja Dite Dimante.
Viņa arī norāda, ka atšķirībā no Latvijas ārvalstīs inovācijas redzamas biežāk. Tagad šīs kampaņas parādījušas, ka arī Latvijas reklāmisti atļaujas uzdrīkstēties ieviest ko jaunu.
Tā milzu kečupa pudeli, iemontētu stiklā, Spilvai veidojusi kreatīvā reklāmas aģentūra Mēmais šovs sadarbībā ar aģentūru MMS Communications Latvia, filiāle Starcom.
Savukārt dzintariem rotātā jaunā Melnais dzintara alus kampaņas ideja bijusi radīt cilvēkiem vēlmi pieiet klāt un paņemt sev kādu dzintaru.
Zaļa zāle, grils, šašliks, kūpinājuma gaļas smarža... Šādu vasarīgu sajūtu bija rādījis Rīgas miesnieka šašlika dizains. Idejas autori ir kreatīvā aģentūra AD Astra sadarbībā ar mediju aģentūru Vizeum.
Jūnijā
noritējušo LG Cookie kampaņu popularizēja no reklāmas stenda
«izaugušas» rokas. Argo Lats jau otro gadu orģināli reklamē Baltic
Beach Party pasākumu. Kolonnas iekšpusē tiek izvietota milzīga
pludmales čības instalācija.