Vietējie pilsētbūvnieki gatavojas apvienot deviņas rūpniecības pilsētas valsts dienvidos. Jaunās pilsētas platība būs 41 500 kvadrātkilometru jeb 26 reizes lielāka par Londonas aglomerāciju un divreiz lielāka par Velsu, norāda laikraksts. Apvienojamās pilsētas kopā veido gandrīz vienu desmito daļu Ķīnas ekonomikas.
Turpmākajos sešos gados plānots īstenot aptuveni 150 vērienīgus infrastruktūras projektus transporta, enerģētikas, ūdens apgādes un telekomunikāciju jomā, kuru kopējā vērtība sasniegs aptuveni divus triljonus juaņu (154,28 miljardi latu).
Vienlaikus plānots ierīkot ātrgaitas dzelzceļu, kas savienos megapoli ar Honkongu. Turklāt megapoles iedzīvotāji varēs izmantot universālas braukšanas biļetes, kas būs derīgas visu deviņu pilsētu teritorijā.
Pēc plānotāju idejas, kad pilsētas būs integrētas, iedzīvotāji varēs brīvi ceļot un izmantot medicīnisko un sanitāro palīdzību un citas iespējas dažādās aglomerācijas daļās. Tas veicinās rūpniecības un darba vietu vienmērīgāku sadalījumu visā reģionā.
Arī komunālie maksājumi tiks sadalīti taisnīgāk, un megapolē, iespējams, tiks noteiktas vienotas cenas benzīnam un elektroenerģijai.
Taču Ķīnas projekts atšķirsies no Londonas vai Tokijas aglomerācijām ar to, ka tajā nebūs kaut kādas vienas pilsētas, kas atrastos centrā, un nebūs arī atsevišķa nosaukuma.