Kopumā Golden Hammer konkursam šogad darbus pieteica 25 valstu pārstāvji.
Tika piešķirtas 2 Grand Prix balvas, 16 Zelta Āmuri un 42 Sudraba Āmuri un 108 diplomi.
Latvijas aģentūras kopumā festivālā šogad savāca 136 punktus un ierindojās trešajā vietā starp pārējām valstīm, otrajā vietā ar 216 punktiem iekļuva Ukraina, bet pirmo vietu ieņēma Krievija ar 360 punktiem.
Mediju aģentūra Inspired starptautiskas žūrijas vērtējumā Golden Hammer reklāmas festivālā kļuvusi par apbalvotāko Latvijas aģentūru Golden Hammer festivālā, saņemot divus zelta āmurus par Tele2 tarifu plāna Meteorīts pieteikuma kampaņu un diplomu par realizēto BTA kampaņu "KASKO Bedres".
Nomināciju "Network of the year" ieguva "Ogilvy" tīkls, kuram izdevās savākt 184 punktus, par 16 punktiem atpalika "Leo Burnett" tīkls (kopā ar 168 punktiem), bet "Saatchi" šogad saņēma 140 punktus.
Latviju radošajā žūrijā pārstāvēja Armands Leitis, mediju žūrijā darbojās Normunds Roziņš - MediaCom (SIA Trendmark) vadītājs; digitālajā mediju žūrijā strādāja Sergejs Timoņina no Reactive.
Galvenā balva radošajās kategorijās, "Creativity Case", tika piešķirta aģentūrai "Ogilvy&Mather Adverrtising" no Rumānijas.
Galveno mediju kategorijas balvu - "Media folder" saņēma "Leo Burnett" no Krievijas, bet galvenā digitālā mediju balva "Access Key" tika piešķirta aģentūrai "Kinograf" no Ukrainas.
Nomināciju "Network of the year" izcīnīja aģentūru tīkls - "Ogilvy" .
Festivāla radošā žūrija strādāja astoņu žūrijas locekļu sastāvā un to vadīja "John Palant Saatchi&Saatchi" Eiropas, Vidējo Austrumu un Āzijas reģionālais radošais direktors no Lielbritānijas.
Mediju žūriju vadīja Anna Lubowska, Mediaadgecia vadītāja no Polijas. Žūrijas sastāvā darbojās septiņi dalībnieki.
Digitālā mediju žūrija apvienoja piecus žūrijas pārstāvjus, un to vadīja Markus Grannenfelts "White Sheeps Isobas" izpilddirektors, Digital/ Aegis Medai viceprezidents no Somijas.
Iepriekšējā gadā galvenās balvas ieguva BBDO Moskow, Krievija, Saatchi&Saatchi no Slovākijas un Gaumina no Lietuvas. Baltijas valsts trijotne - Initiative (Igaunija) ieguva Creativity case, OMG Latvia/Fuse - Media folder un Gaumina, Lietuva - Access Key.
No 1994. gada Golden Hammer organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kopš 1999. gada festivāls ir starptautisks.