Kā aģentūru LETA informēja VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz), par cietušajiem pagaidām informācijas nav.
LDz informē, ka būs nopietni vilcienu kavējumi abos virzienos, pasažieriem ir lūgums izvēlēties citus transporta līdzekļus.
AS
«Pasažieru vilciens» aģentūru LETA informēja, ka līdz avārijas seku
novēršanai un sliežu ceļa atbrīvošanai vilciens no Rīgas kursēs līdz
Ogrei, savukārt virzienā no Latgales - līdz Lielvārdei.
Pašlaik tiek organizēti autobusi pasažieru pārvadāšanai šajā posmā.
A/s «Pasažieru vilciens» pārstāvis Andrejs Filipovs LNT raidījumam «900 sekundes» pavēstīja, ka vilciens braucis ar ātrumu 90 kilometri stundā, taču bijusi tumsa, un vilciena «lukturis» izgaismo vien 200 metrus ceļa. Viņš arī informēja, ka pasažieriem jārēķinās ar ļoti būtiskiem satiksmes kavējumiem - vismaz vairāku stundu garumā.
Foto galeriju no notikuma vietas skatīt šeit>>>
Mežsaimniecības uzņēmuma SIA «Stiga AR», kura baļķvedējs iesaistīts avārijā, valdes locekle Anna Ramoliņa norāda, ka transportlīdzekļa vadītājs pirms sadursmes jau bija apturējis vienu vilciena sastāvu, kas tuvojās pārbrauktuvei no Ķeguma puses, un lūdzis tā vadītāju paziņot pa rāciju par avārijas situāciju citiem vilcienu sastāviem, kā arī devās pretī otrajam vilciena sastāvam, lai apturētu arī no Rīgas tuvojošos vilciena sastāvu.
«To, kāpēc elektrovilciena sastāvs nebremzēja vai nenobremzēja, vēl noskaidros izmeklētāji. SIA «Stiga AR» uzsver, ka nekādā gadījumā transportlīdzekļa vadītājs nebija pametis notikuma vietu, bet darīja tajā brīdī iespējamo, lai novērstu negadījumu un brīdinātu tuvojošos vilciena sastāvus, kas bija vairāk nekā viens,» uzsvēra Ramoliņa.PV: avārijai uz Ķeguma pārbrauktuves varēja būt daudz smagākas sekas
Avārijai uz Ķeguma pārbrauktuves varēja būt daudz smagākas sekas, taču ir paveicies, ka konkrētajā vilciena sastāvā nebija daudz cilvēku, biznesa portālam «Nozare.lv» pastāstīja AS «Pasažieru vilciens» (PV) preses pārstāvis Egons Ālers.Pēc sākotnējās informācijas, pirmajā vagonā, visticamāk, nav bijis neviena cilvēka, kas esot veiksmīga sakritība, sacīja Ālers.
«Precīzi nezinām, cik pasažieru ar šo vilcienu brauca, taču ir skaidrs, ka pasažieru bija maz,» uzsvēra Ālers.
Valsts policijas preses pārstāvis Toms Sadovskis aģentūru LETA informēja, ka ne baļķvedēja, ne pasažieru vilciena vadītājs nav bijis alkohola reibumā.
Lai noskaidrotu lietas apstākļus, tiks sākts administratīvais process, kura laikā noskaidros negadījuma cēloņus, tostarp kāpēc transportlīdzeklis atradies uz dzelzceļa pārbrauktuves, vai iemesls tam patiešām bijušas automašīnas tehniskās problēmas.
Kā ziņots, šodien, 29.martā, ap plkst.6.15 Ķegumā uz dzelzceļa pārbrauktuves notika elektrovilciena un smagās automašīnas sadursme, kā rezultātā šajā posmā apturēta vilcienu kustība vismaz līdz plkst.12, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja LDz Sabiedrisko attiecību daļā. Negadījumā bojāgājušo un cietušo nav, smagi bojāts vilciena sastāvs.
Kravas automašīnas vadītājs, kura vadītajā spēkratā ietriecās vilciens, ar gaismu atstarojošu vesti skrēja pretī vilcienam, kurš tuvojās no Aizkraukles puses, LTV pastāstīja vilciena mašīnists.