10. vieta
1937 Mercedes 540K Roadster
Šis Mercedes ir saražots vien 26 eksemplāros un pēdējoreiz to 2007. gadā pārdeva Pirmās formulas (F-1) vadītājs Bērnijs Eklstons par 3,1 miljonu latu.
9. vieta
1904 Rolls-Royce 10hp
Pirmās
sadarbības rezultātā starp diviem kungiem - Rolls un Royce 1904. gadā
radās pirmais Rolls-Royce automobilis. To sāka ražot ar 1,8 litru
motoriņu, kurš attīstīja 10 zirgspēku jaudu un maksimālo ātrumu 63 km/h.
Arī
šo automobili, kāds anonīms pircējs 2007. gadā iegādājās Londonā par
3,25 miljoniem latu.
8. vieta
1929 Mercedes-Benz 38/250 SSK
Šis
spēcīgais Mercedes-Benz 30. gadu sākumā plūca laurus daudzos Grand Prix
sacīkšu posmos, jo kā nosaukums vēsta - tas bija apgādāts ar 250
zirgspēku jaudīgu dzinēju. Izsoles uzvarētājs to nopirka par 3,8
miljoniem latu.
7. vieta
1962 Ferrari 330 TRI/LM
Ar
šo Ferrari Fils Hils (Phil Hill) 1962. gadā uzvarēja Le Mans 24 stundu
sacīkstēs, bet jau pēc gada sarkanais spēkrats avarēja. Līdz 2007. gadam
tas tika atrestaurēts un pārdots izsolē par 3,9 miljoniem latu.
6. vieta
1961 Ferrari 250 GT SWB
Šo
melno skaistuli amerikāņu aktieris Kriss Evans (Chris Evans) par 4,8
miljoniem latu iegādājās no cita aktiera Džeimsa Kobarna (James Coburn).
No 160 saražotajiem 250 GT SWB katram tika uzstādīts V12 dzinējs, kurš
attīstīja 290 zirgspēku jaudu.
5. vieta
1931 Bugatti Royale Berline
Kad šis Bugatti izripoja no konveijera tas labu laiku glabājās paša autoražotāja muzejā. Vēsture klusē par to, kā automobīlis nokļuvis franču iedzīvotāju rokās, bet zināms tas, ka pirms 2. Pasaules kara Royale Berline tika aizmūrēts kādā Francijas pilsētiņas garāžā. 1950. gadā saimnieki izlauzuši betonēto sienu un pārdevuši šo Bugatti par dažiem simtiem dolāru un diviem ledusskapjiem. Tagad šis retro automobilis izsolē tika iegādāts par 6,3 miljoniem latu.
4. vieta
1957 Ferrari 250 Testa Rossa
Ar
Scaglietti veidotu dizainu un aizrautīgu V12 dzinēju šis viens no
retākajiem Ferrari mūsdienu kolekcionāru neizsmeļamajās garāžās.
Pagājušogad vienam no viņiem bija iespēja iegūt šo eksemplāru savā
īpašumā. Izsolē, kura norisinājās Ferrari modeļa Maranello nosauktajā
pilsētiņā Itālijā, tas tika pārdots par 6,4 miljoniem latu.
3. vieta
1931 Bugatti Royale Kellner
Coupe
1931. gadā prototips cieta sadursmē un nebija atjaunojams,
bet līdz mūsdienām saglabājušies veseli seši Royal Kellner Coupe. Ar
nedaudz vairāk kā 6,4 metru garumu, 3 tonnu svaru un 12,7 litru
iespaidīgu lidmašīnas dzinēju Bugatti kupeja tomēr izradījās neizdevīga
un tādējādi arī nepieprasīta automašīna. Rezultātā pēdējo kupeju
ražotājs Bugatti pārdeva tikai 2. Pasaules kara beigās par 7,4 miljoniem
latu.
2. vieta
1963 Ferrari 250 GTO
Pavisam
tika saražoti tikai 36 modeļi no kuriem pirms pāris gadiem izsolē vienu
iegādājās jau pirmajā raksta daļā minētais, kaislīgais auto
kolekcionārs un amerikāņu aktieris Kriss Evans (Chris Evans) par 9,7
miljoniem latu.
1. vieta
1936 Bugatti Type 57C
Atlantic
Automobilis, kurš izstrādāts vien 3 eksemplāros! Bugatti
Type 57C Atlantic jauda bija 200 zirgspēki un 1936. gadā tas spēja
attīstīt 190 km/h, kas tolaik bija ļoti iespaidīgs rādītājs. Mēs
nedrīkstam pārmest pircējam to, ka palicis anonīms, jo viņš ir
iegādājies dārgāko automobili pasaulē par 21,7 miljoniem latu!