Arī pirms gada izveidotajā reitingā «Google» ieņēma pirmo vietu, bet gada laikā šī zīmola vērtība palielinājusies par 14%.
Otrajā vietā ierindojies ASV informācijas tehnoloģiju kompānijas «International Business Machines Corp.» (IBM) zīmols, kura vērtība palielinājusies par 30% - līdz 86,38 miljardiem dolāru (45,34 miljardiem latu).
Savukārt trešo vietu ieņem ASV korporācijas «Apple Inc.» zīmols, kuru eksperti novērtējuši 83,15 miljardu dolāru (43,65 miljardu latu) apmērā.
«Millward Brown Optimor» pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstu sastāda jau piekto gadu pēc kārtas un uzskata, ka zīmols patērētājus ietekmē krietni spēcīgāk nekā kompānijas ienākumi vai peļņas apjoms.
Iepriekš vērtīgāko zīmolu sarakstu veidoja uzņēmums «Brand Finance», un tad pirmo vietu ieņēma ASV mazumtirdzniecības koncerns «Wal-Mart», kam sekoja «Google» un «Coca-Cola».