Viņš atzina, ka uzņēmums 2009.gadā samērā maz ieguldīja veikalu attīstībā, taču šogad plānots investēt vairāk. "Ir jāiegulda, lai veikalus paceltu līdz labam līmenim. Pērn varējām teikt, ka tā nav pirmā nepieciešamība, bet patlaban kvalitāte ir jāceļ," klāstīja Zimnicks.
"Maxima Latvija" vadītājs stāstīja, ka šogad uzņēmums sācis piedāvāt pircējiem jaunu pakalpojumu - rēķinu samaksu veikalos. "Gribam savam pircējam sagādāt ērtības, lai viņš, atnākot uz veikalu, var iegādāties gan vajadzīgās preces, gan samaksāt par pakalpojumiem. Šis produkts šodien vēl nav līdz galam pilnībā iedarbināts, un darīsim, lai uzlabotu servisu," teica Zimnicks.
Viņš stāstīja, ka ir vēl daudz pakalpojumu, ko varētu ieviest, tostarp kredītu izsniegšanu iedzīvotājiem. "Neizslēdzam šādu iespēju kaut kad nākotnē, un ir vēl citi pakalpojumi, ko mēs varētu piedāvāt. Piemēram, pētām, vai lietderīgi būtu piedāvāt apdrošināšanu, naudas izsniegšanu overdraftā, dažādu rēķinu samaksas paplašināšanu - telefona, komunālos maksājumus utt. Taču ir daudz tehnisku jautājumu, kas jāatrisina, lai šo sistēmu iedarbinātu. Jau esam reģistrējušies Finanšu kapitāla tirgus komisijā kā maksājumu veicējs, bet vēl jānoslēdz daudz līgumu ar katru institūciju par tehniskiem jautājumiem," atzina Zimnicks.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka "Maxima Latvija" apgrozījums šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar 2009.gada pirmo pusgadu samazinājies par 8,5%, sasniedzot 182,6 miljonus latu bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).
"Maxima Latvija" pērn strādāja ar 397,082 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā 2008.gadā, un arī uzņēmuma peļņa samazinājās par 7% - līdz 14,804 miljoniem latu.
Pašlaik Latvijā strādā 129 "Maxima" veikali, savukārt Lietuvā strādā 216, Igaunijā - 53 un Bulgārijā - 30 "Maxima" grupai piederoši veikali.