Ventspilī, pateicoties Eiropas Savienības struktūrfondu materiālajam
atbalstam, šaursliežu dzelzceļš atkal kļuvis par pieprasītu transporta
līdzekli.
Vienīgais Baltijā vēsturiski saglabātā 600 mm šaursliežu dzelzceļa Mazbānītis savus pasažierus atkal gaida pēc vēsturiskām fotogrāfijām izbūvētās stacijās. Ventspils Piejūras brīvdabas muzejā Mazbānīša trase ir pagarināta vairakkārt. Tieši pateicoties Eiropas Savienības struktūrfondu materiālajam atbalstam, šaursliežu dzelzceļš atkal kļuvis par pieprasītu transporta līdzekli. 2,6 km garais Mazbānīša ceļš iet cauri priežu mežam, savienojot Piejūras parku ar Piedzīvojuma parku un slēpošanas kalnu. Visas trases garumā blakus vijas gājēju un riteņbraucēju veloceļš. Atjaunots arī lokomotīves griezulis.
Vienīgais Baltijā vēsturiski saglabātā 600 mm šaursliežu dzelzceļa Mazbānītis savus pasažierus atkal gaida pēc vēsturiskām fotogrāfijām izbūvētās stacijās. Ventspils Piejūras brīvdabas muzejā Mazbānīša trase ir pagarināta vairakkārt. Tieši pateicoties Eiropas Savienības struktūrfondu materiālajam atbalstam, šaursliežu dzelzceļš atkal kļuvis par pieprasītu transporta līdzekli. 2,6 km garais Mazbānīša ceļš iet cauri priežu mežam, savienojot Piejūras parku ar Piedzīvojuma parku un slēpošanas kalnu. Visas trases garumā blakus vijas gājēju un riteņbraucēju veloceļš. Atjaunots arī lokomotīves griezulis.