Sākumā lidmašīna ieskrienas pēc ierastās kārtības, trijās sekundēs par divdesmit kilometriem stundā palielinot ātrumu. Tomēr tālāk redzams, ka par divdesmit kilometriem stundā palielināt ātrumu izdodas vien astoņās sekundēs, raksta medijs «Rossija 24».
No sarunu atšifrējuma var noprast, ka galvenais pilots pārāk vēlu nokomandēja pārslēgšanos uz pacelšanās režīmu, visu laiku virzoties nominālajā režīmā.
Tikmēr piloti mēģina izprast, kas lidmašīnai traucē atrauties no
zemes, bet galvenais pilots dod rīkojumu izlaist stabilizatoru.
Nav skaidrs, kāpēc galvenais pilots nedeva pavēli nekavējoties pārtraukt neveiksmīgo pacelšanos - ieskrienoties jau bija skaidrs, ka kaut kas notiek nepareizi. Arī otrais pilots pašās beigās iekliedzās: «Ko tu dari?».
Tomēr savstarpējā nesaprašanās vai kļūda paceļoties pagaidām ir tikai versijas. Visu izšķirs izmeklētāju sniegtais gala ziņojums.