Jahta bija ceļā no Mērsraga uz Gotlandi, pasažieri stāstījuši, ka, iespējams, kaut kas noticis ar jahtas priekšējo buru, Antsons liecies un iekritis jūrā. Viņu pagaidām nav izdevies atrast, taču pasažierus naktī uz trešdienu nogādāja Rojas ostā.
«Ļoti zinošs, jūru pārzināja, ar kartēm mācēja darboties, ar navigāciju. Ja ko nezināja, varēja viņam pajautāt,» saka Ivo Tikums, jahtu centra «Mērsrags» vadītājs.
Iespējams, viņš bija pēdējais krastā, kurš ar Antsonu runāja – pavadīja viņu ceļā. Torīt ap plkst.9 abi esot izskatījuši laika prognozes - pūtis dienvidu, dienvidrietumu vējš, viss licies labvēlīgi ceļojumam. Jāatgriežas bija pēc trim dienām. Tiesa, Antsons minējis, ka jahtai esot problēmas ar dzinēju. Pēc pašlaik pieejamās informācijas, dzinējs brauciena laikā problēmas neradīja. Kad jahta nogādāta krastā, aculiecinieki zināja teikt, ka jahtas priekšējā bura bijusi driskās.
Šis nav pirmais gadījums, kad jahta «Mārupe» pazaudējusi jūrā kapteini. 2005.gadā no jahtas jūrā iekrita tās kapteinis Hardijs Matīss, kuru tā arī neizdevās atrast.
Antsona paziņas burātāji norāda, ka viņam ir ilga burāšanas pieredze – kopš 1984.gada. Viņš neesot bijis pārgalvīgs burātājs, taču nereti diemžēl gadoties, ka vispieredzējušākie pieļaujot visrupjākās kļūdas, jo, iespējams, brauciena laikā domā vairāk par līdzbraucēju drošību, nevis savējo, vēsta «Diena».
Pēc kāda Antsona paziņas stāstītā, šis bijis čarterbrauciens, kādos «Mārupes» kapteinis devies samērā bieži. Viņš arī draugiem esot minējis, ka meklējis šim braucienam uz Gotlandi līdzbraucēju no burātājiem, taču neesot izdevies tādu nedēļas vidū atrast.