Auto nosauks par Golf blue-e-motion un pārdošanā parādīsies pēc apmēram trim gadiem, ja veiksmīgs būs 500 automobiļu tests, kuru plānots sākt 2011. gadā, ziņo pati kompānija.
Golf blue-e-motion ir apgādāts ar 50 kW (68 ZS) elektromotoru, kura jauda īslaicīgi var sasniegt 85 kW (115 ZS). Motoru baro bagāžnieka nodalījumā, zem aizmugurējā sēdekļa un zem centrālā tuneļa iebūvēti litija jonu akumulatori.
Var atzīmēt, ka tie ne tikai dzen auto uz priekšu, bet arī noēd lietderīgi izmantojamo bagāžnieka telpu - Golf blue-e-motion bagāžnieka tilpums ir par 113 litriem mazāks, proti, tikai 237 litri jeb tāds kā mazās klases mašīnām.
Golf blue-e-motion spēj 100 km/h sasniegt 11,8 sekundēs un tā maksimālais braukšanas ātrums ir 140 kilometri stundā. Ar vienu uzlādes reizi auto spēj veikt 150 kilometrus, kas, pēc uzņēmuma domām, ir pilnībā pietiekami, ja auto īpašnieks pārsvarā uzturas pilsētā. Pētījumos noskaidrots, ka, piemēram, seši no 10 vāciešiem ceļu uz darbu veic ar auto, turklāt dienā nenobrauc vairāk par 20 kilometriem.
Var atzīmēt, ka bez elektriskā Golf Volkswagen plāno tuvākajos gados sākt mazās klases elektroauto ražošanu. Tam par bāzi kalpos konceptauto Up!, kas, starp citu, izmantots arī elektriskā Milānas taksometra izgatavošanā.
Tāpat var atzīmēt, ka 2012. gadā Volfsburgas uzņēmums gatavojas izlaist Jetta ar hibrīddzinēju un pēc gada arī analogus Golf un Passat.