20.gadsimta sākumā Dzordža Pirsa kompānija (The George N. Pierce Co.) kļuva slavena ar grezniem automobiļiem "Pierce Arrow" un augstas kvalitātes velosipēdiem. 1908.gadā Pirss vecākais velosipēdu nodaļu un veco automobiļu rūpnīcu Buffalo nodeva dēlam Persijam (Percy Pierce), kurš tikko bija atgriezies no inženierzinātņu studijām Eiropā. Uz Ameriku jaunais inženieris atveda beļģu motociklu "F/N" ar pirmo veiksmīgo četrcilindru motora konstrukciju.
1909.gadā ar "Pierce" marku uzsāka ražot motociklus, kuriem bija četru rindā novietotu cilindru gaisa dzeses motors un kardānvārpstas pievads velkošajam ritenim. Dzinējam ir 696 kubikcentimetru tilpums, septiņu zirgspēku jauda un tas šo motociklu spēj paātrināt līdz 90 km/h. Spēkrata ražošanā tika izmantoti daudzi interesanti tehniskie risinājumi, piemēram, motocikla rāmis izgatavots no liela diametra caurulēm, kuru iekšpusi izmantoja par degvielas un eļļas bākām.
Augstā motocikla izgatavošanas kvalitāte to ievērojami sadārdzināja. Tieši cenas dēļ Dzordža Pirsa kompānija 1913.gadā pārtrauca to ražošana, tādēļ šis motocikls pasaulē ir liels retums.
Eksponētais motocikls 2010.gadā nerestaurēts tika ievests no ASV. Pilnu motocikla atjaunošanu zinātniskā līmenī veica viens no Latvijā labākajiem antīko motociklu restauratoriem – Latvijas Antīko automobiļu kluba ilggadējs biedrs Aleksejs Popovs.