Uz RSV4 Factory bāzētais sporta motocikls attīsta 200 ZS, kas ir 20 ZS vairāk nekā sērijveida modelim. Piekari – priekšējo dakšu un monoamortizatoru ar atsperi aizmugurē – piegādā Öhlins, savukārt titāna izplūdes sistēmu 4–1 izgatavojuši Akrapovič speciālisti. Motociklam ir uzstādīta borta elektronika, kas vada saķeres kontroli, startu, nodrošina daudzveidīgu datu ierakstu, uztur ātruma limitu boksu celiņā, kā arī regulē motora bremzēšanas spēku.
Runājot par tehnisko specifikāciju, tā nav precīzi tāda pati kā Bjadži motociklam, taču ļoti tuva gan. Piemēram, abu piekare un šasija ir identiskas, bet kloķvārpstas materiāls un maksimālo apgriezienu skaits atšķiras. Un nekādu kompromisu svara ziņā: tā kā motocikls ir domāts tikai trasei, RSV4 RR sver vien 175 kg.
Ir skaidrs, ka visiem minētajiem uzlabojumiem neizbēgami bija jāatstāj iespaids uz cenu, un tā arī ir – Aprilia par Imperatora, tā sevi dēvē pats Bjadži, moci grib 50 000 eiro. Nav maz, bet komandām, kas vēlas piedalīties lielajos Eiropas čempionātos, RSV4 RR eventuāli ir laba tehniskā bāze.
Savukārt tiem, kam līdz superbaikiem vēl augt un augt, Aprilia iedvesmošanās nolūkos piedāvā 50 cm3 motorolleru, motociklu, kā arī 125 cm3 moci ar WSBK komandas sponsora Alitalia īpašo krāsojumu.
Uz mazāk nopietnas nots, Aprilia ir sagatavojusi atbildi uz internetā lielu popularitāti ieguvušo BMW videoklipu, kurā bavāriešu superbaiks S 1000 RR traukiem apkrautam galdam norauj galdautu. Itālieši šādu ņirgu, bez šaubām, var atļauties, jo šobrīd Makss Bjadži atrodas čempionāta vadībā. Cita lieta, ka BMW ar to droši vien nesamierināsies.