Neskatoties uz starptautiskā tīkla "Facebook" izplatības pakāpenisko pieaugumu, "Draugiem.lv" vēl ilgi varētu noturēties, turklāt šis Latvijas sociālais tīkls piedāvā precīzākus datus komersantiem nekā ārzemju konkurents. Mednis teica, ka "Draugiem.lv" datus var viegli iegūt un izmantot mārketinga pasākumiem, kamēr no "Facebook" nevarot dabūt tik detalizētus, specifiskus datus.
Arī starptautiskā īso vēstījumu sociālā tīklā "Twitter" latviešu valodā radītais saturs ir spēcīgs un unikāls. "Lai ilustrētu, kur patiesībā Latvijā atrodas "Facebook", paskatīsimies uz "Twitter", kurā ir 5-6 reizes mazāks reģistrēto lietotāju skaits (apmēram 51 000 "Twitter.com" pret 285 000 "Facebook.com", kas reģistrējušies no Latvijas), taču "Twitter" lietotāji rada vairāk satura un novirza lielāku apmeklējumu uz citām lapām, nekā to dara visa Latvijas "Facebook" auditorija," skaidroja eksperts.
Latvija un Nīderlande ir divas pēdējās valstis, kur "Facebook" nedominē pēc lietotāju skaita.
Arī pēc apmeklējumu skaita "Facebook" Latvijā nav starp "Top 5" apmeklētākajām lapām.No savas pieredzes sociālo mediju aģentūras vadītājs zināja stāstīt, ka ārpasaulē apbrīno Latvijas pašmāju sociālā tīkla noturēšanos pretī "Facebook" un citiem starptautiskajiem tīkliem. "Jau vairākus gadus braukājot pa ārzemju interneta un sociālo mediju konferencēm, kā arī piedaloties dažādos reklāmas un mārketinga industrijas pasākumos, ārzemnieki, ne tikai lietuvieši un igauņi, bet arī no Eiropas, zina, ka mums ir "Draugiem.lv"," sacīja Mednis.
Viņš uzsvēra, ka "Draugiem.lv" nebija viegli iekarot statusu, jo "tā nav tikai veiksme, tas ir bijis apzināts darbs, finansiālie un laika ieguldījumi projekta attīstīšanā, popularizēšanā, cīņā par auditorijas uzmanību, lietotāju ērtībām utt.". Turklāt pirms "Draugiem.lv" bijuši vairāki centieni radīt sociālos tīklus Latvijas auditorijai, kas ir bijuši daudz mazāk veiksmīgi.
"Mēģinājumi ir bijuši daudz. "Inbox.lv" mēģināja attīstīt "Amigos.lv", bija "Klase.lv" un vairāki citi.
Ap 2006.gadu daudzi mēģināja ielekt sociālo tīklu bumā, kad vēl nezināja, kā tas beigsies.
"Draugiem.lv" "aizgāja", "One.lv" (galvenokārt krievu auditorijai) arī paveicās," stāstīja Mednis, taču piebilda, ka starplaikā "One.lv" ir izmanījies un saplūdis ar Krievijas sociālo tīklu.Eksperts uzskata, ka tieši latviešu valodas vide padara vienkāršāku sociālo tīklu pētīšanu un izmantošanu uzņēmēju vajadzībām, jo meklēšanas jēdzieni ir unikāli un attiecas tikai uz saturu, ko radījuši latvieši, bet angļu un citās valodās, ko lieto vairākās valstīs, ir daudz grūtāk saprast, kas notiek.
Ja, piemēram, starptautiskais mobilo sakaru operators "Orange" ieraksta šo vārdu kādā sociālo mediju monitorēšanas rīkā, parādīsies viss, kas pasaulē asociējās ar šo vārdu. Ja meklējam pēc latviskā "apelsīns" vai "ābols", atradīsim tieši to, ko par šiem augļiem ir rakstījuši latvieši.
"Inspired" ir viena no Latvijas lielākajām mediju aģentūrām, kas strādā ar lielu skaitu Latvijas lielāko uzņēmumu, tai skaitā ar vairākiem desmitiem starptautisku kompāniju, tostarp "airBaltic", "Latvenergo", "Tele2", veikalu tīklu "Iki", restorānu tīklu "Hesburger" un citām.
Mednis vada sociālo mediju aģentūru "Inspired Digital", kas sākotnēji tika dibināta kā viena no "Inspired" struktūrvienībām 2009.gadā, bet kopš 2011.gada sākuma ir atsevišķs uzņēmums ar vairāk nekā 20 darbiniekiem. Pirms tam viņš piecus gadus vadīja darbinieku atlases kompāniju "Ocrean Recruitment", kā arī bijis viens no uzņēmuma "Jaffa Riga" dibinātājiem un ieguvis vairākus apbalvojumus kā Latvijas gada labākās mārketinga kampaņas autors 2005. un 2008.gadā. Kopš 2006.gada organizējis interneta inovāciju konferences "BarCamp" Latvijā un citās bijušās PSRS republikās, uzstājies ar prezentācijām par jaunajiem medijiem dažādās mārketinga konferencēs un pasākumos.
Mednis mācījies žurnālistiku, sabiedriskās attiecības un politikas zinātni Latvijas Universitātē un biznesa augstskolā "Turība".