No video, kas veidots līdzīgi filmētai «Powerpoint» prezentācijai, arī izriet, ka 53% «draugiem.lv» lietotāju ir sievietes. Lielākā vecuma grupa sociālā tīklā ir starp 18 un 25 gadiem un veido 30% no visiem «draugiem.lv» lietotājiem.
Savukārt kā iedzīvotāju rakstiskas saziņas (tiesa gan,
elektroniski) līdzeklis ar 546,5 miljoniem nosūtītām vēstulēm lietotāju
starpā, «draugiem.lv» sešas reizes pārsniedzis «Latvijas Pastu».
Sociālā
tīkla lietotāji, izmantojot iespēju savam profilam pievienot bilžu
albumus, arī ievietojuši 36,8 miljonus bilžu un 1,29 miljonus video. Šo
video kopējais garums ir tāds, ka tos visu diennakti, vesela gada
garumā, varētu pārraidīt pieci televīzijas kanāli, secina
«draugiem.lv.».
Cik saprotams, gada gaitā «draugiem.lv» ievietotas 19 249 jaunas dziesmas, kuras noklausīties prasītu 40 diennaktis. Portālā uzskaitīti 21,3 miljoni dziesmu klausīšanās gadījumi.
«Draugos» arī izvietotas 549 lietojumprogrammas, sauktas par «aplikācijām», no kurām lietotāju topā ir spēlē «Ferma» ar 400 508 spēlētājiem, teikts prezentācijā.
Portālā veidotas vairāk nekā 23,5 miljoni jaunu draudzību (kad viens lietotājs otru atzīst par «draugu»), kas, pēc «draugiem.lv» aprēķina, nozīmē, ka katram lietotājam radušās vidēji 23 jaunas draudzības.
Latvijā par populāru atzītais blogeris un īso vēstījumu sociālā tīkla «Twitter» biežs lietotājs Kristaps Skutelis tomēr savā blogā «krizdabz.lv» komentē, ka redzama nepārprotama Latvijas sociālo tīklu lietotāju migrācija uz «Facebook». Skutelis gan neapgalvo, ka uz «Facebook» aizgājušie ir pametuši «draugiem.lv».
Arī biznesa portāls «Nozare.lv» ir novērojis, ka cilvēki Latvijā bieži iesaistās vairākos sociālos tīklos.
Pēc «Facebook» monitoringa lapas «Socialbakers» statistikas, no Latvijas ir reģistrēti 226 400 «Facebook» lietotāji. Skaits audzis no nedaudz zem 140 000 lietotājiem pirms pusgada, liecina «Socialbakers» grafiks. 56% no Latvijas reģistrēto «Facebook» lietotājiem ir sievietes.