"Ja uzņēmums darbojas sociālos tīklos pietiekami profesionāli un kvalitatīvi, var iegūt visu to pašu, ko darbojoties citā savai nozarei atbilstošā mārketinga kanālā. Citiem vārdiem sakot, var ļoti veiksmīgi realizēt savas biznesa ieceres un intereses," Mednis sacīja.
Tomēr Mednis uzsvēra, ka sociālos medijos ir jāstrādā savādāk nekā parastos medijos un reklāmas izplatīšanas kanālos, turklāt jāsaprot, ka šāds darbības virziens ir ļoti jauns un tajā vēl ir iespējas eksperimentēt, kļūdīties un mācīties.
"Ir jāsaprot, un to cenšamies saviem klientiem stāstīt, ka sociālos tīklus nevar uzskatīt par kaut ko līdzīgu savas firmas pakalpojumu informatīvam mārketinga bukletam, ko iemet visa mikrorajona iedzīvotāju pastkastītēs, cerot, ka viņi tagad nāks un pirks mūsu jaunos zāles pļāvējus. Sociālie mediji darbojas citādāk. Drukātu bukletu taču nerādīsim televīzijā, tāpat kā TV reklāmu nemēģinām ielikt presē vai atskaņot bez bildes pa radio. Katram medijam ir jāpielāgo vēstījums. Sociālos medijos nevar lietot "copy-paste" no tā, ko uzņēmums dara citur," skaidroja Mednis.
Eksperts piekrita, ka sociālo mediju, piemēram, īso vēstījumu tīkla "Twitter", lietotāji var līdzināties pūlim, kas "īstā dzīvē" karstā dienā pulcējas tirgus laukumā vai ielās, taču ar to nevar strādāt tāpat kā saldējuma vai atspirdzinošu dzērienu pārdevēji, kas nekavējoties dotos ielās ar savu preci.
"Viens variants, ko gan neiesaku saviem klientiem, ir "kraut saldējumu ratos" un braukt pie pūļa ar vēstījumu - "saldējums pie mums maksā tik un tik". Taču bieži tas nestrādā. Kāpēc? Jo sociālos tīklos cilvēkiem tas neinteresē. Neviens sociālajā tīklā nav tāpēc, lai saņemtu reklāmdevēja vēstījumu. Internets arī sākotnēji nebija domāts reklāmām. Mēs nevaram tā vienkārši paņemt un vest ratus ar kvasu pūlī, ja vien tiešām neesam pārliecināti, ka tas ir kvasa cienītāju pūlis un viņi to vien gaida, kad mēs tur ieradīsimies," akcentēja eksperts.
"Sociālajos medijos ir jāpapēta auditorija, jāiesaistās komunikācijā ar to, jārada asociācijas, līdzīgas vērtības. Līdz ko saprot auditoriju, saprot arī nākamās lietas, kas darāmas, un pārējais jau ir tikai taktiski vai radoši risinājumi. Sociālajos medijos auditorijai tiešā veidā pārdot neko nevar, ar dažiem izņēmumiem - tikai ja redz, ka viņi to tiešām prasa, vai arī jums ir neticami izdevīgs piedāvājums. Ja tviterī rakstu, ka gribu to vai to nopirkt, būšu priecīgs, ja kāds man tieši to arī piedāvās. Bet, ja katru dienu nelūgts rakstīs man adresētus, bet neinteresantus piedāvājumus, tad es to negribēšu pirkt," uzsvēra uzņēmējs.
Vienlaikus Mednis atzina, ka patlaban nav nepārprotami pareiza pieeja mārketinga un komunikāciju pasākumiem sociālos medijos, jo "sociālie mediji un tīkli ir samērā jauni, tādēļ tur ir pieļaujami eksperimenti, un arī nelielas kļūdas ir piedodamas - mācāmies un ejam tālāk".
"Inspired" ir viena no Latvijas lielākajām mediju aģentūrām, kas strādā ar tādiem klientiem kā "airBaltic", "Latvenergo", "Tele2", veikalu tīklu "Iki", restorānu tīklu "Hesburger" u.c.
Mednis vada sociālo mediju aģentūru "Inspired Digital", kas sākotnēji tika dibināta kā viena no "Inspired" struktūrvienībām 2009.gadā, bet kopš 2011.gada sākuma ir atsevišķs uzņēmums ar vairāk nekā 20 darbiniekiem.
Pirms tam viņš piecus gadus vadīja darbinieku atlases kompāniju "Ocrean Recruitment", kā arī bijis viens no uzņēmuma "Jaffa Riga" dibinātājiem un ieguvis vairākus apbalvojumus kā Latvijas gada labākās mārketinga kampaņas autors 2005. un 2008.gadā. Kopš 2006.gada organizējis interneta inovāciju konferences "BarCamp" Latvijā un citās bijušās PSRS republikās, uzstājies ar prezentācijām par jaunajiem medijiem dažādās mārketinga konferencēs un pasākumos.
Mednis mācījies žurnālistiku, sabiedriskās attiecības un politikas zinātni Latvijas Universitātē un biznesa augstskolā "Turība".