Rīks ļauj atlasīt tvītus, kas attiecas uz dažādiem noteiktiem ceļojumu galamērķiem. Šo informāciju var saņemt attiecīgajās vietās strādājošās viesnīcas, kas savukārt uzreiz var uzrunāt potenciālos klientus.
Projekta īstenotāji ir Štāls, viņa kolēģis uzņēmumā SIA «Soon» Kaspars Kalnišs, kā arī informācijas tehnoloģiju (IT) nozarē pieredzējušais uzņēmējs Andris Bērziņš, kurš ieguvis biznesa maģistra grādu prestižajā Stenforda universitātē, ir Latvijas Amerikas biznesa asociācijas (LABACA) padomes loceklis un pēdējā laikā aktīvi iesaistījies Latvijas jauno inovatīvo uzņēmumu attīstīšanā.
Kā informēja Štāls, projekts tika izveidots četru mēnešu laikā. Viņš piebilda, ka jau iepriekš bija vairākas iestrādnes, kas ļāva to izdarīt - jau iepriekš projekta īstenotāji strādāja ar «Twitter» datiem un lielu datu apstrādi. Projektam tika piesaistīts ārējais finansējums no vairākiem biznesa eņģeļiem Latvijā. Tā apjomu gan viņš neminēja.
Rīks ir bez maksas, un tā veidotāji norāda, ka, izmantojot to, viesnīcas var atrast klientus, nemaksājot starpniekiem.
Vaicāts, kā ir plānots pelnīt, Štāls norādīja, ka ir vairākas idejas. Pagaidām mērķis ir iegūt pietiekami daudz klientu un saprast, kas varētu būt labākais peļņas modelis, atzina uzņēmējs.
Viņš norādīja, ka vēstījumi par ceļošanu ir viena no galvenajām tēmām «Twitter» tīklā, taču viesnīcām nav bijis praktiska veida, kā izmantot sociālos medijus potenciālo viesu identificēšanai. Izmantojot «Reach.ly», tvīti tiek ievākti automātiski un analizēti, izmantojot noteiktus algoritmus. Viesnīcas izveidotajā platformā var izvēlēties sev interesējošu pilsētu un uzreiz atbildēt potenciālajiem interesentiem. Projekta īstenotāji ir izveidojuši arī datubāzi ar viesnīcām «Twitter» tīklā, kur tās tiek uzrunātas.
Pēc uzņēmuma testu datiem, 9% lietotāju, kas saņēmuši vēstījumu ar piedāvājumu, veikuši arī viesnīcas rezervāciju.
Viesnīcas ir pirmais rīka veidotāju solis. Nākotnē plānots pievērsties arī citām ar ceļošanu saistītām lietām, ieskaitot autonomu un lidmašīnu biļešu pasūtīšanu. To varētu izmantot arī citās nozarēs.
Jaunais projekts nonācis arī IT portāla «TechCrunch» uzmanības lokā. Portāls publicējis rakstu, kurā tiek norādīts: daži cilvēki noteikti uzskatīs to par nevēlamu tvītošanu, taču daļa no iesaistīšanās tiešā sarunā ar viesnīcām varētu iegūt. Tiesa, tiek norādīts, ka viesnīcu pārstāvjiem, iespējams, nāksies paiet pretī un piedāvāt atlaidi vai ko citu, lai apmierinātu lietotājus.
Vaicāts, vai turpina arī iepriekš sāktos projektus, Štāls informēja, ka mazliet vēl turpina atbalstīt projektu «Twitter» monitoringa rīku «radio.soon.lv» un palīdz «DDB» arī ietekmīgāko zīmolu saraksta veidošanās, bet kopumā koncentrējas uz jauno projektu.
Štāls pērn uzvarēja Britu padomes rīkotajā jauno interaktīvās nozares uzņēmēju konkursā.