Otrajā vietā bija kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 11,4%, kas ir par 0,6 procentpunktiem mazāk, salīdzinot ar mēnesi iepriekš. Trešajā vietā ierindojās kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, kas ir par 0,2 procentpunktiem vairāk nekā novembrī.
"TNS Latvia" dati vēstī, ka kanālam LTV1 decembrī veltīti 8,6%, "NTV Mir Latvija" ‒ 5,8%, LTV7 ‒ 5%, "TV5 Rīga" un 3+ katram veltīti 4,7% no visa televīzijas skatīšanās laika, bet "RTR Planeta Baltija" ‒ 4,1%, "REN Baltija" ‒ 3%, savukārt TV6 – 2,8% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.
Kanāla LMK skatīšanās laika daļa decembrī bija 0,8%, 1BM kanāla ‒ 0,6%, "National Geographic Channel" un "Fox Crime" ‒ katram 0,5%, OE un "CTC Baltija", kurš pētījumā iekļauts no pērnā gada 1.decembra, katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet "Fox Life" – 0,1% no visa kopējā televīzijas skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa novembrī bija 19%, bet video un DVD – 2,8%.
Pērn decembrī viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadīja vidēji piecas stundas un 40 minūtes dienā, un tas ir par 14 minūtēm vairāk nekā 2011.gada novembrī, liecina "TNS Latvia" dati.
"TNS Latvia" ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.