Lielbritānijā pārdošanā nonākusi kāda "laika kapsula" – "BMW 325iX" (E30 – rūpnīcas indekss) sedanu, kas 34 gadu laikā nobraukusi tikai 509 kilometrus un visu šo laiku glabāts speciālā garāžā ar pastāvīgu temperatūru. Automobili jaunu 1986. gadā iegādājies kāds dāņu kolekcionārs, un līdz šim spēkrats ne reizi nav ticis reģistrēts.
"BMW 325iX" ir zīmīgs ar to, ka tas ir pirmais sērijveida BMW ar visu riteņu piedziņu. Šīs modifikācijas automobili ražošanā ieviesa 1985. gadā, bet tirdzniecībā tas nonāca 1986. gada martā. Automobilis aprīkots ar 2,5 litru sešcilindru motoru (M20B25 – rūpnīcas indekss), kas attīsta 170 zirgspēku jaudu. Dzinējs sajūgts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Dānijas kolekcionārs ar šo "BMW 325iX" praktiski vispār nav braucis, piemēram, dažas durvis automobilim nav vērtas vaļā kopš tā iegādes un to nišās joprojām redzams rūpnīcā uzziestais aizsargvasks.
Pirms izlikšanas pārdošanā šim 34 gadus nostāvējušajam BMW ir nomainīta motora eļļa, akumulators, kā arī veikta diagnostika. Automobilis joprojām aprīkots ar rūpnīcā uzstādītajām "Michelin" riepām, kaut arī drošības labad, ja jaunais īpašnieks ar to vēlēsies braukt pa koplietošanas ceļiem, jaunas riepas būs pirmais nepieciešamais darbs. Atbilstoši tā laika specifikai, automobilim jau no rūpnīcas ir tikai autovadītāja puses sānskata spogulis.
Esošais īpašnieks par šo ne reizi nereģistrēto BMW vēlas 48 tūkstošus sterliņu mārciņas (55 150 eiro). Par šādu naudu mūsdienās var nopirkt ne tikai labi aprīkotu jaunu 3. sērijas sedanu, bet pat jau klasi augstāku "BMW 530i xDrive" no autosalona. Eiropā lielākajā automobiļu tirdzniecības sludinājumu portālā "Mobile.de" lietoti "BMW 325iX" šobrīd maksā no 7 līdz pat 25 tūkstošiem eiro (ar 31 tūkstoša kilometru nobraukumu).