Ar no 70 tualetēm savāktajām cilvēku fekālijām pietiek, lai šāds revolucionārs automobilis spētu nobraukt 10 tūkstoš jūdžu jeb nedaudz vairāk kā 16 tūkstoš kilometru – tik vidēji tiek nobraukts ar vienu automobili gadā.
Jāatzīmē, ka ar metāna gāzi darbināmi automobiļi tikuši izgatavoti jau līdz šim, tomēr "Bio-Bug" atšķiras ar to, ka tas savā darbībā nezaudē veiktspēju salīdzinājumā ar tradicionālo benzīnu, jo metāna gāzes ieguves procesā "GENeco" no biogāzes atdala CO2.
"Bio-Bug" tapis uz "VW Beetle" versijas bāzes ar divlitru benzīna dzinēju. Kamēr motors nav uzsilis līdz darba temperatūrai, tas darbojas ar tradicionālo benzīnu, bet pēc tam pārslēdzas uz metānu. Kā norāda "GENeco" pārstāvji, "Bio-Bug" spēs paātrināties līdz 183 km/h, tāpat kā ar benzīnu.
"Beetle" (vabole – tulk.) modelis šim projektam par pamatu nav izvēlēts nejauši. Tieši mēslu vaboles uzsāk fekāliju sadalīšanas procesu, lai pēc tam no tā radītu enerģiju.
"Bio-Bug" ar vienu kubikmetru biogāzes spēj nobraukt 10 kilometrus. Kompānija "GENeco" gadā saražo 18 miljonus kubikmetru biogāzes, kas iegūta no cilvēku fekālijām. Ar šādu gāzes apjomu "Bio-Bug" spētu veikt 160 miljonus kilometru, kas ietaupītu 19 tūkstošus tonnu CO2.