"PayPal" norādīja, ka jaunā mikromaksājumu sistēma "ļauj patērētājiem norēķināties par digitālu preču un saturu iegādi tikai ar diviem klikšķiem, neliekot tiem pamest izdevēja spēļu, ziņu, mūzikas, video vai mediju vietni".
Kompānija pakalpojumu, kas būs pieejams jau šogad, raksturoja kā "tiešsaistes ekvivalentu monētas iemešanai automātā, lai iegādātos laikrakstus vai spēlētu videospēles".
"Facebook" pārstāve Šerila Sandberga paziņoja, ka interneta sociālā vietne integrēs "PayPal" jauno digitālo preču samaksas pakalpojumu, lai atvieglotu iegādes sociālajā tīklā.
"Lēmums iegādāties digitālas preces un saturu parasti tiek izdarīts impulsīvi, tāpēc arī to atmaksas veidam vajadzētu būt ātram kā šim impulsam," uzsvēra "PayPal" pārstāvis Sems Šraugers.
Tajā pašā laikā ASV interneta izsoļu un tirdzniecības kompānija "eBay Inc.", kam pieder "PayPal", prognozē, ka "PayPal" laika gaitā varētu kļūt lielāks par pašu "eBay"