Līdz 1991.gadam RAF (Rīgas Autobusu Fabrika) bija līderis mikroautobusu un ātrās palīdzības transporta ražošanā, šī tehnika bija pieprasīta kā Padomju Savienībā, tā arī citās sociālistiskajās republikās. Taču pēc PSRS sabrukuma situācija strauji mainījās.
Gan tehniski, gan vizuāli novecojušais modelis RAF 2203 deviņdesmito gadu sākumā vairs nevarēja lepoties ar lielu noieta tirgu, tāpēc rūpnīcas vadība un nodaļu direktori sāka apsvērt kā labāk adaptēties jaunajā tirgus situācijā. Lēmums bija skaidrs – ar steigu jāizstrādā jauni un moderni modeļi.
Konstruktori piedāvāja vairākus variantus, bet par piemērotāko un modernāko atzina RAF M2 Stils. Jaunajam auto bija 2,3 litru četru cilindru dzinējs ar 150 ZS, priekšējo riteņu piedziņ un iespēja uzstādīt arī automātisko pārnesumkārbu. 1994.gadā tika izgatavoti (uztaisīti) divi RAF M2 Stils prototipi, no kuriem viens ir mikroautobuss ar 12 sēdvietām, otrs sanitārais transportlīdzeklis. Auto dizains ir RAF rūpnīcas sadarbības kopprojekts ar speciālistiem no Krievijas NAMI institūta.
Lai projekts sekmīgi attīstītos, bija nepieciešami līdzekļi, kuru rūpnīcai nebija. Arī investori novecojušās rūpnīcas attīstībai neatradās. Situāciju vēl vairāk pasliktināja deviņdesmito gadu ekonomiskā krīze gan Krievijā, gan Baltijas reģionā, kā rezultātā 1998.gadā rūpnīca bankrotēja.
Transportlīdzekļu tehniskie dati:
Cilindru skaits - 4
Motora tilpums - 2300 cm3
Jauda - 150 ZS
Piedziņa - priekšējā
Sēdvietu skaits - 12
Maksimālais ātrums - 170 km/h.
Vairāk informācijas - Motormuzeja mājas lapā www.motormuzejs.lv.